پولکادات برای اولین بار در حراج پاراچین بعد از رای گیری حکومتی

اولین سری حراج ها از 11 نوامبر آغاز می شود و تا 9 دسامبر ادامه دارد.

پولکادات (Polkadot ) برنامه ای را برای اولین بار در حراجی های پاراچین (Parachain ) در 11 نوامبر پس از تأیید اجماعی اعضای شورای حکمرانی زنجیره ای بلاک چین تنظیم کرده است. این خبر به عنوان یک دستاورد مهم محسوب می شود زیرا آخرین عنصر اصلی فنی کاغذ سفید را که پنج سال پیش منتشر شده بود برآورده می کند.

پاراچین پلتفرم های بلاک چین لایه 1 منحصر به فرد هستند که علاوه بر اتصال به زنجیره رله پولکادات، در کنار شبکه اصلی پولکادات به صورت جانبی عمل می کنند. عملکرد هدفمند آنها را می توان در بسیاری از زمینه ها از امور مالی غیر متمرکز گرفته تا قراردادهای هوشمند مشاهده کرد.

گاوین وود و روبرت هابرمایر، بنیانگذاران پولکادات در کنفرانس Sub0 به عنوان نمایندگان Parity Technologies صحبت کردند و تأیید کردند که پولکادات در حال حاضر دارای قابلیت های فنی برای اجرای پاراچین، حراج و توده های مردمی برای اولین بار است.

در پاسخ فوری، پیشنهاد شماره 118 توسط جو پتروسکی، عضو دولت پیشنهاد شد و جزئیات و توصیه هایی را برای اعزام بیان کرد.

قرار است اولین حراج پاراچین پولکادات دسته اولیه در 11 نوامبر آغاز شود و با نرخ یک بار در هفته به مدت پنج هفته متوالی ادامه یابد تا حراج نهایی در 9 دسامبر.

دوره اولیه مناقصه به مدت دو روز و پس از آن یک دوره پنج روزه پایان می یابد. دو ویژگی منحصر به فرد در مورد پیشنهاد این برنامه حراج این است که بر خلاف فوریت پروژه Kusama پس از حراج، حراج پولکادات به مدت یک ماه در حمل و نقل برگزار می شود.

علاوه بر این ، 75 درصد ظرفیت پروژه ها برای کسانی که در Kusuma شاهد بوده اند ، در تلاش برای کیفیت بیش از حد ، وجود خواهد داشت.

در داخل این پیشنهاد، و در واقع بعداً در این قسمت نقل قول شد، شبکه قناری Kusama به عنوان تأثیر مثبت بر تکامل این مفهوم از نظر تجریدی و عملی ذکر شد.

Kusama ، یک پلت فرم sandbox که برای توسعه دهندگان برای آزمایش برنامه های بلاک چین قبل از راه اندازی رسمی آنها در بلاک چین پولکادات طراحی شده است، اخیراً موفقیت 11 حراج اسلات پاراچین را اجرا کرده است.

علاوه بر انتشار رسمی که روند بی عیب و نقص حراج های Kusama را ستایش می کند ، همچنین اشاره کرد که 2.4 میلیون KSM با 49000 آدرس فعال منحصر به فرد در حراج ها کمک کرده است.

کوین تلگراف با پیتر ماوریک، سرپرست روابط عمومی در Parity Technologies تماس گرفت تا بتواند توضیحی اختصاصی در مورد الهام پشت این پیشنهاد و همچنین تأثیر بالقوه اجرای آن بر اکوسیستم پولکادات داشته باشد:

“کوساما به منظور ایجاد فرصت برای تیم های سازنده پروتکل اصلی پولکادات، پاراچین ها و جوامع تشکیل دهنده آنها به منظور آزمایش فن آوری و تیم های خود راه اندازی شد. در حالی که چند تکه از هرج و مرج مورد انتظار در طول راه وجود داشت، تجربه در گذشته چند ماه استقرار پاراچین در کوساما به ما اطمینان داد که آنها برای وقت نخست در پولکادوت آماده هستند. “

وی در ادامه راه هایی را که اجرای آن بر اکوسیستم پولکادات تأثیر مثبت می گذارد، مورد بحث قرار داد و گفت:

“این همان لحظه ای است که همه از زمان معرفی مقاله پولکادات در بیش از 5 سال پیش منتظر آن بوده اند. وعده پاراچین همیشه اصلی چیزی است که پولکادات می خواهد به دست آورد: زیرساخت های مقیاس پذیر، قابل تنظیم و واقعاً غیر متمرکز برای نسل بعدی لایه- 1 پروتکل، در قالب این شبکه های پاراچین.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *