اولین ای تی اف مرتبط با آینده بیت کوین سرانجام پس از سالها تلاش در ایالات متحده راه اندازی شد.

اولین صندوق قابل معامله آتی بیت کوین (BTC) در ایالات متحده، ProShares’s Bitcoin Strategy ETF، از روز سه شنبه 19 اکتبر در بورس نیویورک تحت عنوان تیک تیک BITO آغاز به کار می کند.

مایکل ساپیر، مدیرعامل ProShares گفت که راه اندازی یک نقطه عطف مهم برای ETF های رمز ارزها در ایالات متحده پس از چندین سال تلاش برای لیست یکی از صرافی ها است:

“BITO میراث ETF ها را که به سرمایه گذاران دسترسی راحت و مایع به یک کلاس دارایی می دهد ادامه می دهد. سال 1993 برای اولین ETF خالص، 2002 برای اولین اوراق بهادار اوراق بهادار و 2004 برای اولین ETF طلا به یادگار مانده است. سال 2021 به خاطر اولین ETF مرتبط با ارز رمزنگاری به یادگار می ماند. “

ساپیر در ادامه گفت که اولین بورس ETF بیت کوین در NYSE باعث باز شدن گسترده سرمایه گذاران در بازارهای مالی سنتی می شود.

“BITO در معرض بیت کوین برای بخش بزرگی از سرمایه گذاران قرار می گیرد که حساب کارگزاری دارند و در خرید سهام و ETF راحت هستند، اما تمایلی به گذراندن دردسر و منحنی یادگیری ایجاد حساب دیگر با ارائه دهنده رمزارزها ایجاد حساب کاربری ندارند. کیف پول بیت کوین یا نگران این هستند که این ارائه دهندگان کنترل نشده و در معرض خطرات امنیتی باشند. “

این خبر بلافاصله پس از پذیرش درخواست ثبت کمیسیون اوراق بهادار و اوراق بهادار ایالات متحده در روز جمعه برای ProShares’s Bitcoin ETF منتشر می شود. در همان روز، SEC همچنین درخواست ثبت سهام سهام Valkyrie’s Bitcoin Strategy ETF برای فهرست در Nasdaq را پذیرفت.

در 5 اکتبر، SEC همچنین Volt Crypto Industry Revolution و Tech ETF را تأیید کرد ، یک ETF رمزنگاری شده که به شرکت هایی که در معرض بیت کوین قرار دارند مرتبط است، از جمله شرکت هایی مانند MicroStrategy و Tesla.

تاد پارک، مدیرعامل Volt Equity ، Tad Park، به کوینتلگراف گفت: “اگرچه سکه واقعی در دست نیست، اما به نظر نمی رسد که امسال یک ETF مبتنی بر سکه عرضه شود.” “تأییدیه های بعدی احتمالاً ETF های مبتنی بر آینده خواهند بود که هدف آنها نمایش بیت کوین است، اما آنها مجموعه ای از مشکلات خود را دارند که در ETF مبتنی بر سکه نیست.”

در بحبوحه اخبار مثبت ETF بیت کوین در ایالات متحده، قیمت بیت کوین طی 14 روز گذشته حدود 30 درصد افزایش یافته است و برای اولین بار از آوریل در روز جمعه از 60000 دلار عبور کرده است. بر اساس داده های CoinGecko، در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با 61692 دلار معامله می شود که حدود 1.3 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *