بنیاد اتریوم از چشم انداز Spruce برای تأیید هویت غیر متمرکز حمایت می کند.

Spruce امیدوار است سیستم ورود به سیستم اتریوم بتواند جایگزینی غیر متمرکز برای خدمات هویت جمع آوری داده ارائه شده است
بنیاد اتریوم (EF) و سرویس نام اتریوم (ENS) از سیستم پیشنهادی برای ورود ایمن به سیستم با استفاده از اتریوم از شرکت نرم افزاری هویت غیر متمرکز Spruce پشتیبانی می کنند.

سیستم Spruce پس از آنکه EF و ENS در ماه ژوئیه درخواست پیشنهادات خود را برای تشویق توسعه دهندگان و شرکت های نرم افزاری به منظور ارائه بسته ورود به سیستم با استفاده از Oauth-یک استاندارد باز برای تفویض دسترسی انتخاب کردند، انتخاب شد.

در بیانیه 13 سپتامبر آمده است که این شرکت قصد دارد به کاربران کنترل هویت آنلاین خود را بدهد و جایگزینی برای انتقال داده های شخصی به افرادی مانند گوگل، اپل و فیس بوک ارائه دهد. وسط غول های فناوری ارائه دهد.
اسپروس خاطرنشان می کند که اکوسیستم اتریوم “در حال حاضر ده ها میلیون کاربر کیف پول ماهانه فعال دارد که با کلیدهای رمزارزهای خود برای معاملات مالی، مدیریت جامعه و موارد دیگر امضا می کنند” ، افزود:
“امنیت این کیف پول ها در میلیاردها دلار دارایی های دیجیتالی در خطر است – نه امنیت نظری، بلکه آزمایش های واقعی در تولید. این کیف پول های امن همچنین می توانند برای ورود به خدمات Web2 استفاده شوند. “
صنوبر با ENS و بنیاد اتریوم همکاری نزدیکی خواهد داشت تا اطمینان حاصل کند که راه حل آن با استانداردهای موجود در اکوسیستم اتریوم سازگار است و تأکید می کند که “نتیجه نهایی برای مجریان دوستانه خواهد بود در حالی که فروشنده بی طرف است.”

این تیم ادعا می کند: “با استانداردسازی این گردش کار، میلیون ها کاربر اتریوم می توانند از هویت دیجیتالی که به طور کامل کنترل می کنند برای دسترسی یکپارچه به وب استفاده کنند.”

Spruce افزود که در حال حاضر شروع به ارائه نظرسنجی از بهترین شیوه ها، تحقیقات کاربران، پیش نویس مشخصات و پیاده سازی مرجع کرده است.
در ماه ژوئیه، کوین تلگراف گزارش داد که پرداخت های رمزارزها و پلتفرم مدیریت هویت Numio برنامه ای را توسعه داده است که به کاربران اجازه می دهد هویت خود را بدون ارسال اطلاعات حساس به خدمات وب تأیید کنند. سیستم Numio از اثبات دانش صفر برای تأیید رمزنگاری داده ها استفاده می کند.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *