مارک کوبان رسما از پولیگان (Polygon) پشتیبانی می کند.

راه حل مقیاس پذیری مبتنی بر اتریوم اخیراً در وب سایت شرکت های مارک کوبا ظاهر شد و به نظر می رسد سرمایه گذاری وی در این پروژه را تأیید کرده است.

سرمایه گذار میلیاردر مارک کوبان بر اساس افشاگری جدید در یکی از وب سایت های خود، پشتیبانی سنگین وزن خود را پشت پولیگان انداخته است و شواهد دیگری را ارائه می دهد که نشان می دهد با وجود آشفتگی اخیر، سرمایه گذاران ثروتمند به بازار دارایی های دیجیتال متوسل می شوند.

به نظر می رسد که اضافه شدن پولیگان به وب سایت شرکتهای مارک کوبا اخیراً انجام شده و حمایت میلیاردر از پروژه را تأیید می کند.

کوبایی که روزگاری شخصیتی قطبی در بازار رمزارزها بود، طی سال گذشته به یکی از هواداران جدی کلاس دارایی های نوپا تبدیل شده است. اخیراً، هنگامی که ایلان ماسک به دلیل نگرانی های زیست محیطی تصمیم به عدم پذیرش بیت کوین گرفت، کوبایی گفت که Dallas Mavericks وی همچنان به پذیرش ارز دیجیتال به عنوان پرداخت ادامه می دهد.

کوبا همچنین اذعان کرده است که رمزارزها شروع به انعکاس تقاضای واقعی برای ابزار خود می کنند، با این استدلال که آینده صنعت همچنان روشن است.

وی نوشت: “داشتن TPS بیشتر و هزینه بنزین پایین کافی نیست”

“باید اثر شبکه فعلی و رشد قابل توجه کاربر وجود داشته باشد. این برای اکثر L1 ها و L2 ها یک چالش است زیرا [به استثنای چند]، بازاریابی در جهان رمزارزها بسیار افتضاح است. “

با توجه به صعود سریع شبکه در سال جاری، پشتیبانی وی از پولیگان تعجب آور نیست. پولیگان که در گذشته با نام Matic شناخته می شد، یک راه حل مقیاس بندی چند زنجیره ای است که برای کارآیی بیشتر معاملات مبتنی بر اتر طراحی شده است. همانطور که اخیراً Cointelegraph گزارش داده است ، پایگاه کاربری پولیگان فقط در مدت یک هفته 75،000 نفر رشد کرده و تقاضای روزافزون برای راه حل های لایه 2 را برجسته می کند. هجوم کاربران حجم تقریبی 1 میلیارد دلار ایجاد کرد.

هنگامی که از وی پرسیدند که چه چیزی باعث شده پولیگان در مقابل سایر راه حلهای مقیاس گذاری لایه دوم برجسته شود، کوبانی به Cointelegraph گفت که او “یک کاربر فعال” است، افزود:

“سریع است ، به خوبی کار می کند و از همه مهمتر پایگاه کاربری آنها به طور تصاعدی در حال رشد است.”

از نظر آنچه شرکت های مارک کوبا به پولیگان آورده است، این سرمایه گذار میلیاردر گفت:

“من می توانم در مورد بازاریابی به آنها بازخورد بدهم و ما در حال ادغام چند ضلعی در lazy.com هستیم که فکر می کنیم ایجاد بستری برای گسترش NFT ها و گالری های شخصی بسیار مفید خواهد بود.”

Sandeep Nailwal ، کارشناس ارشد عملیات پولیگان، گفتگوهای خود را با کوبایی به عنوان “واقعاً خسته کننده ذهن” توصیف کرد ، افزود:

“دانستن اینکه تفاوت های ظریف صنعت، فناوری و پذیرش پس از ماه ها خرد کردن برای ما کاملاً چشمگیر بود، بسیار دیدنی بود. او از قبل به همه چیز فکر می کرد و این سوالات را در ذهن داشت.”


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *