لایحه قانونی ساخت بیت کوین در السالوادور تصویب می شود.

قانون بیت کوین توسط رئیس جمهور نایب بوکله امشب در کنگره سالوادور تصویب شد.

لایحه رئیس السالوادور برای ایجاد مجوز قانونی بیت کوین در السالوادور کمی قبل از ساعت 6 صبح UTC با اکثریت آرا در کنگره تایید شد.

وی با بیان اینکه دولت 90 روز برای ایجاد زیرساخت ها فرصت می دهد “این بلافاصله عملی می شود.”

قانون  بیت کوین توسط یک اکثریت در کنگره سالوادور تصویب شده است.

– نایب بوکل  (nayibbukele) 9 ژوئن 2021

وی گفت که پذیرش بیت کوین برای همه مشاغل اجباری است. وی در مورد بازرگانان در این کشور گفت: “آنها باید آن را طبق قانون بگیرند.” “اگر به مکزیک بروید، آنها باید پزوهای شما را بردارند.

“در مورد السالوادور بیت کوین به عنوان دلار آمریکا مبادله قانونی خواهد شد.”

وی فاش کرد که روز پنجشنبه با صندوق بین المللی پول دیدار خواهد کرد. دولت همچنین کیف پول رسمی بیت کوین را منتشر خواهد کرد (اما این اجباری نخواهد بود). دولت قصد دارد 150 میلیون دلار معادل بیت کوین را در صندوق اعتماد در بانک توسعه خود نگه دارد تا خطرات بازرگانان را بپذیرد.

اقامت دائم برای کسانی که 3 بیت کوین در السالوادور سرمایه گذاری کنند در دسترس خواهد بود. وی در پاسخ به این که آیا این کشور بیت کوین را در ذخیره خود قرار خواهد داد، گفت هیچ برنامه فوری وجود ندارد:

“من نمی دانم که این روند بسیار سریع در حال تکامل است. ما در آینده نزدیک نمی توانیم بیت کوین را در ذخایر خود داشته باشیم.”

رئیس جمهور گفت که او به استخراج بیت کوین فکر نکرده است اما به نفع ایده استخراج بیت کوین با انرژی تجدیدپذیر است.

قانون بیت کوین لایحه ای بود که اوایل امروز پس از بوکله در توئیتر ارسال کرد و نوشت: “من فقط قانون بیت کوین را به کنگره ارسال کرده ام” و نسخه هایی از این لایحه را به اسپانیایی و انگلیسی بارگذاری کرد.

در این لایحه آمده است: “هدف این قانون تنظیم بیت کوین به عنوان پول قانونی بدون محدودیت با قدرت آزادسازی، نامحدود در هر معامله و هر عنوانی است که اشخاص حقیقی یا حقوقی دولتی یا خصوصی به آن نیاز دارند.”

این لایحه شامل لیستی از پیشنهادهای جالب از جمله مالیات بر سود سرمایه صفر برای بیت کوین، پرداخت مالیات مجاز در بیت کوین و فعالان اقتصادی در صورت ارائه توسط “هر کس کالایی یا خدمتی بدست می آورد” “باید” بیت کوین را به عنوان پرداخت بپذیرند.

طبق این لایحه، دولت زیرساخت هایی را فراهم می کند که کاربران بیت کوین را قادر می سازد تا در صورت لزوم بلافاصله از بیت کوین به USD تبدیل شوند. علاوه بر این، دولت “آموزش و سازوکارهایی” برای کمک به شهروندان ناآشنا با بیت کوین فراهم خواهد کرد – زیرا بسیاری از افراد باید نحوه استفاده از دارایی دیجیتال را بیاموزند.

جالب است که، به دنبال آخرین اعلامیه بوکل، او عکس پروفایل توییتر خود را به تصویری تغییر داد که دارای چشمهای لیزری آبی است، در مقابل قرمز رنگی که معمولاً در الگوهای رفتاری رمزارزها موجود است.

حرکت رمزارزها مترقی Bukele شور و شوق بسیاری از سیاستمداران را در سراسر آمریکای لاتین برانگیخته است، که یا پیشنهادات رمزارزها خود را تبلیغ کرده اند و یا چشم های لیزر قرمز را برای حمایت از رمزارزها بهم زده اند.

در 7 ژوئن، کارلیتوس ریجالا، نماینده کنگره پاراگوئه، چشم لیزر گذاشت و قول داد که اعلامیه بیت کوین در اواخر این هفته انجام شود.

روز بعد، سناتور مکزیکی ادواردو مورات هینوجوسا فاش کرد که قصد دارد “” ترویج و پیشنهاد یک چارچوب قانونی برای سکه های رمزارز در مجلس عوام مکزیک “را ارائه دهد.

در حالی که گابریل سیلوا، یکی از نمایندگان کنگره پاناما نیز اظهار داشت که قصد دارد یک لایحه طرفدار رمزارز را همان روز ارائه کند.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *