ترامپ بیت کوین را کلاهبرداری می نامد، طرفدار برتریت دلار است.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین ایالات متحده، هنوز طرفدار بیت کوین نیست و ضمن بیان اینکه دلار باید “واحد پول جهان” باشد، آن را کلاهبرداری خواند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، بار دیگر بیت کوین (BTC) را مورد انتقاد قرار داد.

رئیس جمهور سابق که روز دوشنبه در FOX Business ظاهر شد، اظهار داشت:

“بیت کوین، به نظر می رسد کلاهبرداری است […] من آن را دوست ندارم زیرا ارز دیگری است که با دلار رقابت می کند. اساساً، این یک ارز در حال رقابت با دلار است. من می خواهم که دلار ارز جهانی باشد، این همان چیزی است که من همیشه گفته ام. “

ترامپ: بیت کوین، به نظر کلاهبرداری می رسد. دوست ندارم من می خواهم دلار واحد پول دنیا باشد.

نظرات ترامپ مطابق با نظرات قبلی او در مورد بیت کوین است. در واقع، در ماه ژوئیه 2019 در حالی که ترامپ رییس جمهور بود، اظهار داشت که طرفدار بیت کوین و رمزارزها نیست.

در آن زمان، ترامپ در حالی که اظهار داشت رمزارزها پول نیستند و ارزش آنها بر اساس “جریان هوا ” است، نوسان قیمت را به عنوان نقطه اصلی موضع گیری ضد رمزارزها تشخیص داد.

همانطور که قبلاً توسط کوین تلگراف گزارش شده بود، دولت ترامپ به طور خاص سعی در ایجاد سیاست های ضد رمزارزها داشت.

روزهای آخر دولت ترامپ، خزانه داری مقررات جنجالی با هدف نظارت بر کیف پول ها  وضع کرد. این سیاست دوران ترامپ با مدیریت جو بایدن حتی بیشتر گسترش یافته است، همچنین سرویس درآمد داخلی نیز به دنبال بسته کردن راه حل های مالیاتی مربوط به رمزارزها است.

با این حال، کنگره های طرفدار رمزارزها مانند سناتور سینتیا لومیس و نماینده وارن دیویدسون همچنان به دفاع از حقوق محرمانه کیف پول رمزارزها می پردازند.

به نظر می رسد مکالمه پیرامون مقررات رمزارزها در ایالات متحده به سمت باج افزار تغییر یافته است زیرا کانون توجه جدیدی برای جمعیت ضد رمزارزها در واشنگتن است. احتمالاً حملات باج افزار در ایالات متحده عامل تغییر روایت جدید است.

در ماه مه، کوین تلگراف گزارش داد که دولت بایدن در حال بررسی شکافهای موجود در قوانین رمزارزها در پی رکود اخیر قیمت در بازار است.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *