آلت کوین ها در حالی اوج می گیرند که قیمت بیت کوین و اتریوم نزدیک به سطح کلیدی متوقف می شوند.

آلت کوین ها به سطح بالاتر حرکت کردند در حالی که کمبود حجم خرید مانع از شکست قیمت بیت کوین و اتریوم پس از تکمیل الگوی معکوس سر و شانه ها شد.

در تاریخ 26 مه، شتاب صعودی که بیت کوین و آلت کوین ها را به سمت یک معامله امدادی سوق داده بود، تا حدودی فروکش کرد زیرا معامله گران هنوز از اتفاقات بعدی مطمئن نیستند.

پس از تلاش صبح زود بازارصعودی بیت کوین برای حرکت قیمت بالای 40،000 دلار با مقاومت سختی روبرو شد، دارایی دیجیتال حرکت خود را از دست داد و به سطح پشتیبانی 38،000 دلار سقوط کرد.

نمودار 4 ساعته BTC / USDT. منبع: TradingView

علیرغم ادامه مبارزه، چند نشانه مثبت مانند کاهش در سپرده های مبادله ای بیت کوین و روند صعودی در آدرس های جمع شده بیت کوین نشان می دهد که بازار صعودی فروش خود را متوقف کرده اند و ممکن است بدترین رکود گذشته باشد.

در اوایل روز، اتر (ETH) نیز نزدیک به سطح 3،000 دلار صعود کرد اما عقب نشینی در قیمت بیت کوین باعث شد که بالاترین قیمت آلت کوین به زیر 2،800 دلار برسد.

پولیگان شارژ آلت کوین ها را هدایت می کند.

در حالی که اکثر رمزارزها بسیار کمتر از بالاترین سطح بالایی است که به تازگی تعیین شده است، قیمت پولیگان (MATIC) با جستجوی بهبودی شفاف V شکل، روند را شکست. در حالی که این پروژه راه اندازی پشته SDK خود را اعلام کرد که به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا به راحتی بلاک چین های متصل به اتریوم خود را نصب کنند،  امروز بیشتر صعود کرد.

نمودار 4 ساعته MATIC / USDT. منبع: TradingView

از 25 مه، قیمت MATIC 50٪ از پایین ترین سطح 1.51 دلار به بالاترین قیمت روزانه در 2.44 دلار در 26 مه رسیده است.

طبق داده های Cointelegraph Markets Pro، مدتی است که شرایط بازار برای MATIC مساعد است.

امتیاز VORTECS، منحصر به Cointelegraph ، مقایسه الگوریتمی شرایط تاریخی و فعلی بازار است که از ترکیبی از نقاط داده شامل احساس بازار، حجم معاملات، تغییرات اخیر قیمت و فعالیت توییتر حاصل می شود.

VORTECS ™ امتیاز (سبز) در مقابل قیمت MATIC. منبع: Cointelegraph Markets Pro

همانطور که در نمودار بالا دیده می شود،  امتیاز VORTECS for برای MATIC در بیشتر هفته های گذشته در منطقه سبز بوده است و چندین بار در 25 مه، حدود هفت ساعت قبل از افزایش 50 درصدی قیمت در بازار روز بعدی، بالاترین نرخ 94 را ثبت کرده است.

از دیگر عملکردهای قابل توجه آلت کوین می توان به سود 89٪ برای شبکه (SKALE (SKL و تجمع 67٪ از Enjin Coin ENJ اشاره کرد. پروتکل مبدا نیز 53٪ سود کسب کرد.

عملکرد روزانه رمزارزها. منبع: Coin360

در حال حاضر محدودیت کل بازار رمزارزها 1.7 تریلیون دلار و نرخ تسلط بیت کوین 42.5٪ است.

اینجا صرفاً نظرات نویسنده است. هر حرکت سرمایه گذاری و تجاری شامل ریسک است، هنگام تصمیم گیری باید تحقیقات خود را انجام دهید


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *