بیت کوین در ماه آوریل قیمت خود را بالای 90 دلار می بندد؟ چه زمانی و کجا این موج بازار صعودی بالا خواهد رفت؟

خالق مدل Stock-to-flow، با توجه به اینکه PlanB را محاسبه کرده می گوید بیت کوین می تواند تا پایان آوریل به 92 هزار دلار برسد … اما آیا واقعاً به آنجا می رسد؟

بازارهای رمزارزها در این هفته موج سبز چشمگیری را تجربه کردند. بیت کوین و اتر با کمال آرامش در پشت لیست مستقیم Coinbase و هارد فورک برلین به اوج های جدیدی در همه زمان ها دست یافتند. در همین حال، رمزارز دوج کوین بیش از 400٪ سود به دست آورد و ادعا کرد که باتوجه به سرمایه بازار پنجمین رمزارز برتر است.

با این حال، این هفته انفجاری هنوز جای تعجب ندارد، “آیا بازار توان کافی برای ادامه این موج بازار صعودی را دارد؟”

اریک کراون ، معامله گر باتجربه و تحلیلگر بازار چنین فکر می کند:

علیرغم هیاهوی رسانه ای و حرکات بازار این هفته، PlanB نشان داد که بیت کوین هنوز به اندازه قله های چرخه های بازار صعودی 2017، 2013و 2011 بیش از حد خریداری نشده است. وی محاسبه کرد که اگر بیت کوین تا پایان آوریل به آن سطح برسد، قیمت آن 90 هزار دلار می شود.

“تا زمانی که یک بازگشت هفتگی نبینم، من به این بالاترین نرخ نمی گویم. من تا آن زمان حداقل بازارهای محلی را بیرون نمی کشم و فقط سعی می کنم از سواری لذت ببرم. “


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *