چه شرکت هایی بیت کوین را به عنوان پرداخت می پذیرد؟

بیت کوین بازار ارزهای دیجیتال را در اختیار گرفته است.  بیت کوین بزرگترین و شناخته شده ترین ارز دیجیتالی امروز است.  بسیاری از شرکت های بزرگ بیت کوین را به عنوان منبع قانونی وجوه پذیرفته اند.  این پست تقریبا همه آنها را پوشش می دهد.

خلاصه ای از شرکت هایی که بیت کوین پذیرفته اند.

یک تحقیق در سال 2020 توسط HSB نشان می دهد که 36٪ از مشاغل کوچک و متوسط ​​در ایالات متحده بیت کوین را قبول دارند.  معروف ترین شرکت هایی که امروز پرداخت بیت کوین را در سراسر جهان می پذیرند عبارتند از: 

  ویکی پدیا، ویکی مدیا، شرکتی که بزرگترین دائر -المعارف منبع باز جهان است ، ویکی پدیا را اداره می کند بیت کوین را می پذیرد. و پرداخت از طریق BitPay انجام می شود.

مایکروسافت این شرکت اجازه می دهد تا از بیت کوین برای شارژ حساب مایکروسافت شما استفاده کند. در گذشته، این شرکت پذیرش ارز دیجیتال را متوقف کرد اما اندکی پس از شروع مجدد خدمات خود بیت کوین را پذیرفت.

AT&T اولین شرکت بزرگ تلفن همراه ایالات متحده است که گزینه پرداخت ارز دیجیتال شده را از طریق BitPay به مشتریان ارائه می دهد.

برگر کینگ طبق گزارش های اخبار محلی، مراکز فروش برگر کینگ در ونزوئلا از همکاری با Cryptobuyer برای پذیرش ارزهای دیجیتال به عنوان روش پرداخت خبر دادند.  مشتریان می توانند با پرداخت بیت کوین، Dash ، Litecoin ، Ethereum و Tether پرداخت کنند. علاوه بر این، شعبه آلمان Burger King پذیرش بیت کوین را در وب سایت و برنامه تلفن همراه خود در تاریخ 3 سپتامبر 2019 آغاز کرده است. تنها با سفارش تحویل بصورت آنلاین از طریق سرویس تحویل Lieferservice که با رستوران های سراسر کشور کار می کند ، می توانید فقط با بیت کوین و بیت کوین کش پرداخت کنید.

 KFC کانادا تصمیم گرفت بیت کوین را برای مدت محدودی بپذیرد.  این شرکت پرداخت را از طریق BitPay پردازش می کند.

Overstock، خرده فروش آنلاین مشهور آمریکایی که به دلیل بیش از حد ذخیره کردن، بلیط های بزرگ را با قیمت های کمتری می فروشد، با Coinbase مشارکت می کند تا بتواند برای سفارشات آنلاین خود به بیت کوین بفرستد

مترو چندین شعبه مترو بیت کوین را به عنوان پرداخت خود قبول می کنند

پلت فرم پخش بازی پیشرو متعلق به Twitch Amazon، بیت کوین و بیت کوین کش را به عنوان پرداخت خدمات خود قبول می کند.  این شرکت در مارس 2019 این گزینه را حذف کرده و سپس در ماه ژوئن دوباره آن را فعال کرد.

Pizza Hut از نوامبر سال 2020، پرداختهای پیتزا Pizza Hut را می توانید با خرید بیت کوین در ونزوئلا پرداخت کنید.  این به دنبال تحریم های اقتصادی اعمال شده علیه کشوری است که پذیرش ارز دیجیتال را به اوج جدیدی رسانده است.  گرچه این مرحله از جهانی بودن فاصله زیادی دارد، اما می تواند نشانه ای برای اتفاقات آینده باشد.

 Dolphins Miami میامی قصد دارد هنگام خرید بلیط برای قرعه کشی 50/50 تیم ، به شرکت کنندگان در بازی های خانگی توانایی پرداخت با لایت کوین و بیت کوین را بدهد، جایی که نیمی از درآمد آن به بنیاد دلفین های میامی و اهداف خیرخواهانه آن اختصاص دارد.

Dalls Mavericks  هم اکنون بیت کوین را به عنوان روش پرداخت بلیط بازی و کالاها قبول می کند.  BitPay کلیه پرداخت های بیت کوین را از طریق وب سایت تیم پردازش می کند.

 شرکت Virgin Galactic Richard Branson که شامل Virgin Mobile و Virgin Airlines است به شما امکان پرداخت هزینه سفر را با بیت کوین می دهد.

 Norwegian Air Norwegian Shuttle Air Norwegian (نروژی)، بزرگترین شرکت هواپیمایی اسکاندیناوی و سومین ایرلاین بودجه ای اروپا، قصد دارد راه حلی برای پرداخت فراهم کند که مشتریان را قادر می سازد بلیط را با ارز دیجیتال پرداخت کنند.

Namecheap یکی از ثبت نام کنندگان نام دامنه پیشرو، پذیرش بیت کوین را از سال 2013 آغاز کرده است زیرا توسط مخاطبان فناوری این شرکت درخواست شده است.

 CheapAir یک آژانس مسافرتی آنلاین آمریکایی، تاسیس شده در سال 1989 شروع به پذیرش بیت کوین از طریق Coinbase کرده و بعداً پردازنده پرداخت خود را به BTCPayServer تغییر داده است. 

EGifter  یکی از اپلیکیشن های مشهور کارت هدیه در جهان است که به کاربران اجازه می‌دهد تا کارت های هدیه را برای فروشگاه‌های مختلف مانند Sephora، Amazon، Kohl، Home Depot و Apple Store خریداری کنند. EGifter از طریق درگاه BitPay پرداخت بیت کوین را می‌پذیرد. بهترین نکته در اینجا این است که کاربران می توانند بیت کوین ها را برای خرید کارت هدیه برای آن مکان هایی که بیت کوین را مستقیما قبول نمی کنند، استفاده کنند.

Newegg  این خبر خوبی برای طرفداران پر و پاقرص گجت است! Newegg یکی از فروشندگان بزرگ گجت در سراسر جهان است که بیت کوین را به عنوان روش پرداخت قبول می کند. Newegg با Bitpay به عنوان یک شریک پردازش پرداخت برای ارزهای دیجیتالی کار می‌کند. برای خرید هر چیز از Newegg با استفاده از بیت کوین، شما فقط باید بیت کوین را در روش پرداخت خود انتخاب کنید و مراحل دیگر خرید را تکمیل کنید. این سایت بیت کوین را برای خریدهایی مانند سفارشات اشتراک، پیش سفارش و بسیاری موارد دیگر می پذیرد.

4Chan یک سایت دوست داشتنی در بین کاربران رمزنگاری، یک وب سایت تصویربرداری است.  کاربران به طور کلی ناشناس ارسال می کنند،  این سایت بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم و لایت کوین را به عنوان پرداخت قبول می کند.  Mega.nz یک سرویس ذخیره سازی ابری و میزبانی پرونده در 19 ژانویه 2013 توسط کیم داتکام که قبلاً Megaupload را تأسیس کرده بود، راه اندازی شد.  این سایت نیز بیت کوین می پذیرد.

آمازون (البته نه مستقیم) در حالی که آمازون، بزرگترین خرده فروش آنلاین امروز، بیت کوین را مستقیماً قبول نمی کند، می توانید از Purse.io برای خرید هر چیزی در سایت و پرداخت با بیت کوین استفاده کنید.  این سایت بین افرادی را که بیت کوین دارند و می خواهند از آمازون خرید کنند با افرادی که می خواهند در ازای انجام یک سفارش بیت کوین دریافت کنند، ارتباط برقرار می کند.

 ExpressVPN یکی از بزرگترین سرویس های شبکه خصوصی مجازی است که به شما امکان می دهد بصورت آنلاین و ایمن و خصوصی گشت و گذار کنید.  ExpressVPN یک سرویس مبتنی بر اشتراک است که بیت کوین را می پذیرد.

Sport Lisboa e Benfica Benfica، معروف به بنفیکا یک باشگاه ورزشی بسیار محبوب در لیسبون پرتغال است.  این شرکت بیت کوین را برای بلیط بازی و کالا قبول می کند.

وردپرس، یکی از سرویس های محبوب برای وبلاگ نویسان و وب سایت های خبری کوچک است که به کاربران خود انواع پلاگین ها را در جهت پذیرش بیت کوین ارائه می‌دهد. به این ترتیب وب سایت های خرده فروشی با استفاده از وردپرس می توانند ارز دیجیتالی مشتریان را بدون سرویس شخص ثالث قبول کنند.

PayPal همانطور که می دانید PayPal، یک پلتفرم امن آنلاین برای معاملات و تجارت به صورت الکترونیک فراهم می کند PayPal بیت کوین را به عنوان یکی از روش های پرداخت پذیرفته و از پردازنده های پرداخت مانند Coinbase، GoCoin و BitPay برای دریافت این ارز دیجیتالی استفاده می کند. همکاری اخیر آنها با Braintree امکان خرید، فروش و انتقال وجوه با استفاده از بیت کوین را برای میلیون ها کاربر فراهم کرده است. این غول پرداخت الکترونیک قصد دارد اتریوم و سایر ارزهای دیجیتالی دیگر را نیز در آینده به امکانات پرداخت خود اضافه کند.

تسلا همانطور که در مقالات گذشته آوردیم تسلا نیز به عنوان اولین برند معروف امکان پرداخت هزینه محصولات با بیت کوین را فعال کرد.

  فروشگاه هایی که بیت کوین را به عنوان پرداخت می پذیرند جدا از شرکت های بزرگی که در قسمت بالا به آنها اشاره کردم، مشاغل کوچک و متوسط ​​(SMBS) زیادی وجود دارند که بیت کوین را نیز می پذیرند.  

• Alza – بزرگترین خرده فروش آنلاین چک

• Bitcoin.Travel – یک سایت مسافرتی که محل اقامت، آپارتمان، مکانهای دیدنی و غیره را فراهم می کند

• کافه Pembury – یک کافه در لندن، انگلیس

 • Old Fitzroy – یک کافه در Sydn استرالیا

• گاو صورتی – یک غذاخوری در توکیو، ژاپن

• Zynga – بازی های موبایل

• EZTV – ارائه دهنده نمایش های تلویزیونی تورنت

• Lumfile – سرور فایل پایه ابر رایگان – پرداخت هزینه خدمات برتر

• PizzaForCoins.com – پیتزا Domino هزینه پیتزا آنها را با بیت کوین پرداخت کنید

 • Bitcoincoffee.com – قهوه مورد علاقه خود را بصورت آنلاین بخرید

• فروشگاه Jeffersons – یک فروشگاه پوشاک خیابانی

• mspinc.com – فروشگاه تجهیزات پزشکی و درمانی تنفسی

• Shopify.com – فروشگاه اینترنتی که به هر کسی امکان فروش محصولات را می دهد

• Stripe – شرکت پرداخت مستقر در سانفرانسیسکو

• WebJet – آژانس مسافرتی آنلاین

• Green Man Gaming – فروشنده محبوب بازی های دیجیتال

• Save the Children – سازمان خیریه جهانی 

• NCR Silver – سیستم های فروش نقطه

• کافه کوپا در پالو آلتو

• PureVPN – ارائه دهنده VPN

• Foodler – شرکت تحویل رستوران آمریکای شمالی

و….

این لیست می تواند تا حدودی بخاطر تغییرات زیاد روزانه تغییر کرده باشد.

 اگرچه مکان های زیادی بیت کوین را به طور مستقیم نمی پذیرند، اما واضح است که می بینیم که پذیرش بیت کوین به عنوان یک روش پرداخت هر ساله در حال افزایش است. شما نیز در صورت تمایل اگر شرکت هایی را میشناسید که بیت کوین را به عنوان منبع قانونی وجوه پذیرفته اند و اینجا نام نبرده ایم در قسمت نظرات برایمان بنویسید.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *