وی چین چیست؟

وی چین یکی از معتبرترین شرکت‌های بلاک چینی در زمینه صنعت است؛ علاوه بر مشتریانی که از محصول کاربردی آن استفاده می‌کنند، یک تیم با تجربه نیز دارد. وی چین (VET)  یک پلتفرم غیر متمرکز است که بر پایه ی سیستم بلاک چین ایجاد شده است. وی چین که در سال 2015 آغاز و در ژوئن 2016 راه اندازی شد، هدف آن استفاده از حاکمیت توزیع شده و فناوری اینترنت اشیا (اینترنت اشیا) برای ایجاد یک اکوسیستم است که برخی از مشکلات عمده مدیریت زنجیره تامین را حل می کند. وی چین که توسط توسعه دهندگان برای پیشبرد اهداف تجاری غیر متمرکز به وجود آمده است. تا کنون محصولات دارویی، کشاورزی، نوشیدنی و بسیاری از صنایع را مورد حمایت خود قرار داده است.

 پلتفرم وی چین  از دو توکن  داخلی VET و VTHO برای مدیریت و ایجاد ارزش مبتنی بر بلاک چین عمومی VeChainThor استفاده می کند. هدف این است که ضمن کاهش هزینه ها و کنترل بیشتر در اختیار کاربران، بهره وری، قابل ردیابی و شفافیت زنجیره های تأمین را افزایش دهیم.

چه کسانی بنیانگذار وی چین هستند؟

 خالق و بنیانگذار وی چین سانی لو، یک مدیر IT است که قبلا مدیر ارشد CIO لویی ویتون چین بود. از آن زمان لو در صنعت ارزهای دیجیتال به نام شناخته شده ای تبدیل شد. او توجه خود را به توانایی فناوری بلاکچین در حل شفافیت به ویژه جلب کرده و معتقد است که این فناوری می تواند ساختارهایی “بدون نیاز به اعتماد سازی ” ایجاد کند که به عنوان بخشی از زنجیره تأمین مشکل فساد را نداشته باشند.

یکی از بنیانگذاران دیگر وی چین  همکار جی ژانگ ، که ساختار جهانی شرکت ، حاکمیت و مدیریت مالی وی چین را هدایت می کند ، قبلاً در Deloitte و PriceWaterhouseCoopers در حوزه مالی و مدیریت ریسک کار می کرد.

وی چین که از ژوئن 2016 راه اندازی شده است، یکی از قدیمی ترین سیستم عامل های اختصاصی زنجیره تامین بلاکچین در بازار است.

چه چیزی وی چین را منحصر به فرد می کند؟

وی چین  برای بر هم زدن مدل های سنتی زنجیره تأمین وجود دارد، صنعتی که قبل از بلاکچین در طی دهه ها تغییر چندانی نکرده بود. استفاده از فناوری شفاف و بدون هیچ نقطه ضعف و کنترل، امکان امنیت، کارایی و سهولت ردیابی محصولات را در یک زنجیره تامین مشخص فراهم می کند، در حالی که هزینه را از طریق اتوماسیون  بدون نیاز به اعتماد سازی کاهش می دهد. بنابراین مدل وی چین  برای کسب و کارهایی که به دنبال کاهش اصطکاک در زنجیره تأمین و ایجاد تأثیر شفاف تر به مشتریان هستند، جذاب است.

شبکه وی چین خاطرنشان می کند که پیشنهاد منحصر به فرد آن، در تنظیمات دو توکن آن وجود دارد. هزینه های توکن داخلی با هزینه های مختلف خدمات برای تولید درآمد عملیاتی شرکت ترکیب می شود، در حالی که دارندگان توکن می توانند به فعالیت هایی از قبیل سپرده گذاری  بپردازند، و در ازای این سپرده گذاری میتوانند توکن شبکه را به عنوان  پاداش دریافت کنند.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *