اکنون با یک بیت کوین می توان یک خودروی تسلا خرید

قیمت بیت کوین (Bitcoin) در آخر هفته از ۳۴،۰۰۰ دلار عبور کرد و در ۶ ژانویه به ۳۵،۶۰۰ دلار رسید. طبق قیمت گذاری وب سایت رسمی تسلا، خودروی تسلا مدل ۳ در ایالات متحده با قیمت ۳۳،۹۶۰ دلار فروخته می شود.

بنابراین دارندگان بیت کوین (BTC) اکنون می توانند یک خودروی تسلا را با موجودی حداقل ۱ بیت کوین (BTC) در کیف پول خود خریداری کنند.

ماسک مدتهاست توییت ها و نظرات بسیاری را خطاب به دارندگان بیت کوین (Bitcoin) منتشر می کند و هنوز مشخص نیست که از این ارز دیجیتال پشتیبانی می کند یا خیر. وی برای پذیرش بیت کوین (Bitcoin) به عنوان روش پرداخت خرید محصولات تسلا با فشارهای بسیاری روبرو است.

همچنین جی پی مورگان یکی از بزرگترین شرکتهای خدمات مالی و بانکداری پیش بینی کرده است که احتمالاً قیمت بیت‌کوین در طولانی مدت  تا ۱۴۶ هزار دلار افزایش پیدا خواهد کرد.
تحلیل منتشر شده از جی پی مورگان می گوید: خروج سرمایه از طلا به‌عنوان ارز جایگزین، نکته‌ی مثبتی برای بیت کوین در درازمدت خواهد بود. یکی شدنِ نوسان بیت کوین و طلا در آینده‌ی نزدیک بعید است و به‌نظر ما چندین سال طول خواهد کشید. این یعنی قیمت ۱۴۶ هزار دلاری، باید به‌عنوان تارگت بلندمدت درنظر گرفته شود و درنتیجه رسیدن به این قیمت در سال جاری واقع بینانه و پایدار نیست.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *