بیت کوین، اتریوم، ریپل، لایت کوین، ای او اس: تحلیل قیمتی ۲۴ فروردین

راه اندازی پلتفرم Bakkt که بازار رمزارز مشتاقانه منتظر آن است چند بار به تعویق افتاده است، اما این شرکت همچنان تمرکز خود را بر ساخت تیمش متمرکز کرده است. اخیرا یک مدیر اجرایی سابق در PayPal و گوگل را به عنوان مدیر اصلی خود استخدام کرده است. این اقدامات نشان می دهد که شرکت درحال جمع آوری و جذب استعداد قدیمی است، که نشانه ی مثبتی است.

Blockstack در حال برنامه ریزی برای فروش 50 میلیون توکن است که برای اولین بار توسط سازمان بورس آمریکا مورد تایید قرار گرفته و به آن رتبه A+ داده شده است. انتظار میرود صندوق دارایی هاروارد نیز در این خرید شرکت کند.

در حالی که دنیای بلاک چین و رمزارزها دارای پتانسیل فراوانی است، اما هنوز مقبولیت آنها به شکلی که باید گسترده باشد نیست. طبق نظرسنجی از که سایت StackOverflow از 90،000 توسعه دهندگان توسط وب انجام داده نشان می دهد که 80 درصد از سازمان ها هنوز از blockchain استفاده نمی کنند. با این حال، فرانک Xiong، مدیر بخش توسعه محصول بلاک چین در اوراکل پیش بینی می کند 50 درصد از تمام شرکت ها در سه سال آینده به سمت استفاده از blockchain روی می آورند.

تحولات سریع در این بخش دلگرم کننده است اما همچنان دخالت کامل در اختیار تعدادی نهاد است. مدیر عامل گلدمن ساکس، دیوید سلیمان، انکار کرده است که بانک ها مایل به وارد شدن به دنیای تجاری رمزنگاری باشند، که چند ماه پیش توسط رسانه ها منتشر شده است.

بیایید سری به نمودار ها بزنیم ببینم چه حرفی برای گفتن دارند.

بیت کوین

ما انتظار داشیتم بیت کوین پس از شکست 5309 دلار به 5600 دلار و بالاتر از آن به 5900 دلار برسد. اما در 5404 دلار برگشت خورد و در حال حاضر خریداران تلاش دارند در حد 4914 دلار از آن حمایت کنند. حمایت 38.2 فیبوناچی افزایش اخیر نیز در این حدود قرار دارد. اگر قیمت بتواند از سطح فعلی افزایش پیدا کند و بالا برود نشان دهنده آن است که روند از فروش در قله ها به خرید در کف ها تبدیل می شود.

BTC/USD

هر دو میانگین متحرک ها رو به بالا هستند و RSI در محدوده مثبت است که نشان دهنده بازار افزایشی است. بیت کوین در صورتی که به پایین حرکت کند و به زیر 4600 دلار بیاید کاهشی شده و بازار دوباره نزولی می شود. پس ما پیشنهاد می کنیم حد ضرر را در 4600 دلار نگه دارید.

اتریوم

اتریوم (ETH) در روز 11 آپریل زیر سطح 167.32 دلار کاهش یافت. این یک نشانه نزولی است. پس از شکستن یک الگوی بزرگ مانند مثلث صعودی، ما انتظار داشتیم که سطح 167.32 دلار حفظ شود. با این حال، خریداران در حال تلاش برای دفاع از EMA 20 روزه هستند. اگر آنها بتوانند به سرعت به بالای قیمت 167.32 دلار برسند، این نشان دهنده خرید در سطوح پایین تر است.

ETH/USD

جفت ارز ETH/USD اگر بتواند خود را به بالای 187.98 دلار برساند حرکت خود را افزایش خواهد داد و هدفش 251.64 دلار است. دیدگاه صعودی ما در صورتی که این جفت از سطح فعلی یا از 187.98 دلار به به پایین تر از میانگین 20 روزه کاهش یابد معتبر نخواهد بود. چنین حرکتی تأیید می کند که شکستن سطح قیمتی یک تله برای خریداران بوده بازار احتمالا نزولی خواهد شد. در حال حاضر، معامله گران می توانند حد ضرر خود را در خریدهای باقیمانده را در 150 دلار حفظ کنند.

ریپل

ریپل (XRP) دوباره به زیر حمایت مهم 0.350 دلار و EMA 20 روزه در تاریخ 11 آوریل بازگشت. این بار دوباره وارد کانال نزولی شد که یک نشانه نزولی است. خریداران در حال حاضر سعی دارند از SMA 50 روزه دفاع کنند.

XRP/USD

هر دو میانگین متحرک مسطح شده اند و RSI نزدیک به 50 است. این نشان می دهد که در کوتاه مدت، یک جدال بین خریداران و فروشندگان در حال رخ دادن است. اگر جفت XRP/USD بتواند به بالاتر از خط مقاومت کانال نزولی بیاید ممکن است به سمت 0.37835 دلار حرکت کند. شکستن این سطح، باعث می شود تغییر در روند صورت گیرد.

با این حال، اگر این جفت ارز سطح SMA 50 روزه را بشکند، می تواند به 0.27795 دلار برسد. ما هیچ پیشنهاد خرید قابل اعتمادی را در سطح فعلی پیدا نمی کنیم؛ از این رو، ما هیچ گونه معامله ای را پیشنهاد نمی دهیم.

لایت کوین

لایت کوین (LTC) این روزها شاهد رزرو سود بود، زیرا در 10 آپریل نتوانست به بالاتر از 91 دلار برسد. اصلاح قیمت در EMA 20 روزه متوقف شد. در حال حاضر، خریداران در حال تلاش برای ثبات قیمت در اطراف EMA 20 روزه هستند و تلاش می کنند صعود قیمت دوباره از سر گیرد.

LTC/USD

EMA 20 روزه مسطح است و RSI به سمت میانه رسیده است. این نشان دهنده نوسان محدود در کوتاه مدت است. با این حال، روند بلند مدت همچنان ادامه دارد، زیرا SMA 50 روزه همچنان در حال افزایش است.

جفت LTC/USD در سطوح قیمتی 91 تا 100 دلار درگیر مقاومت خواهد بود. اگر از این منطقه عبور کند، اهداف بعدی 159 دلار و بالاتر از آن 180 دلار است. از سوی دیگر، اگر این جفت به پایین و زیر EMA 20 روز کاهش یابد، می تواند تا 62.450 دلار فروخته شود. ما ترجیح میدهیم چند روزی صبر کنیم قبل از اینکه بخواهیم پیشنهاد موقعیت های خرید بدهیم

ای او اس

همانطور که RSI عمیقا بیش از حد در منطقه اشباع بود، پیشنهاد کردیم که باقی مانده خریدها با حد ضرر نزدیک نگه داشته شوند. در 10 آوریل EOS به سمت سطح قیمت مقاومتی قبلی پایین آمد که باعث شد از منطقه اشباع خرید خارج شود.

EOS/USD

خریداران در حال تلاش برای بازگشت از EMA 20 روزه هستند. در صورت موفقیت آمیز، جفت ارز EOS/USD ممکن است دوباره به خط مقاومت حرکت کند و اگر از آن عبور کند، می تواند به راحتی به 6.8299 دلار برسد. با توجه به اینکه دو میانگین متحرک همچنان به سمت بالا حرکت می کنند، خریداران در یک اولویت هستند.

دیدگاه مثبت ما اگر فروشندگان بتوانند این جفت را به زیر EMA 20 روزه را از ببرند، نامعتبر خواهد بود. در چنین موردی، ممکن است ای او اس برای چند روزی در محدوده وسیعی از 4.4930 دلار تا 6.8299 دلار نوسان کند.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *