ای او اس، بیت کوین کش، استلار – تحلیل قیمتی ۲ فروردین

به تازگی آرتور هیز، مدیرعامل یکی از بزرگترین صرافی های دنیای رمزینه، بیتمکس پیشبینی کرده به زودی بیت کوین به حدود 10,000 دلار و حتی به بالاترین قیمت همیشگی خود یعنی 20,000 دلار خواهد رسید. این افزایش قیمت مطمئنا بی تاثیر بر قیمت مابقی ارزها نخواهد بود. در ادامه به بررسی ۳ رمزینه ای او اس، بیت کوین کش، استلار می پردازیم.

EOS/USD

ای او اس بار دیگر در شکستن حد 3.8723 دلار شکست خورد. این یک علامت منفی است. حال فروشنده ها احتمالا تلاش می کنند تا این ارز دیجیتال را به SMA 50 روزه کاهش دهند.

EOS/USD

اگر EOS/USD تا زیر حمایت SMA 50 روزه و 3.1534 دلار کاهش پیدا کند، آن را تضعیف می کند و می تواند به 2.1733 دلار برسد. بنابراین، معامله گران می توانند حد ضرر خود را در 3.10 دلار حفظ کنند.

اگر جفت ارز از سطح فعلی یا SMA 50 روزه خارج شود و از 3.8723 دلار بالاتر رود، می تواند تا 4.4930 دلار حرکت کند. با این حال، EMA 20 روزه مسطح شده است و RSI نیز تا نقطه اوج فرو رفته است. این نشان دهنده یک رنج حرکتی قیمت شکل گرفته است.

BCH/USD

Bitcoin Cash یا (BCH) توانایی عبور از مقاومت 163.89 دلار نداشته و به پایین برگشته است. مورد مثبت این است که همچنان بالای EMA 20 روزه قرار دارد و هنوز آن را به پایین نشکسته است.

BCH/USD

هر دو میانگین متحرک روزانه به سمت بالا شیب دارند و RSI در قلمرو مثبت است. این نشان می دهد که خریداران بازار را همچنان کنترل می کنند. اگر جفت ارز BCH/USD بتواند از سطوح فعلی EMA 20 روزه رد شود و از 163.89 دلار عبور کند تخمین زده شود، می تواند به 175 دلار و بالاتر از آن به 220 دلار برسد.

با این حال، اگر بیت کوین کش به پایین EMA 20 روزه بیاید، می تواند به SMA 50 روزه کاهش پبدا کند. بنابراین، معامله گران می توانند حد ضرر خود را در موقعیت های باز باقی مانده روی 140 دلار قرار دهند.

BNB/USD

رزرو سود (Profit Booking) در Binance Coin یا (BNB) قیمت آن را به زیر خط روند صعودی کاهش داد، اما خریداران در حال حاضر تلاش دارند تا از EMA 20 روزه دفاع کنند و قیمت را به بالای خط روند صعودی بازگردانند.

BNB/USD

EMA 20 روزه در حالی مسطح شده که SMA 50 روزه همچنان صعودی باقی مانده است. این نشان می دهد که خریداران در کوتاه مدت قدرت خود را از دست داده اند. سقوط به زیر EMA 20 روزه، BNB/USD را تضعیف می کند که می تواند آن را به SMA 50 روزه بکشاند.

از سوی دیگر، اگر جفت ارز از سطوح فعلی و قیمت 16.6442826 دلار بالاتر رود، می تواند روند صعودی خود را از سر بگیرد و به 18 دلار برسد. در حال حاضر، معامله گران می توانند حد ضرر موقعیت خرید خود را روی با 14 دلار حفظ کنند.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *