ریک ادلمن می گوید یک سوم آمریکایی ها تا پایان سال 2022 بیت کوین می خرند.

به گفته Ric Edelman، بنیانگذار شرکت مشاوره مالی Edelman Financial Engines، آینده روشن برای بیت کوین است.

ریک ادلمن، بنیانگذار موتورهای مالی ادلمن و بازار گاوی بیت کوین (BTC) پیش‌بینی‌های امیدوارکننده‌ای در مورد آینده این ارز دیجیتال اصلی انجام داده است.

ادلمن در مصاحبه ای در برنامه CNBC ETF Edge در روز دوشنبه گفت:

ما در حال حاضر به یک چهارم این عدد رسیده‌ایم و ۲۴ درصد از آمریکایی‌ها بیت کوین دارند. رسیدن به یک سوم آنقدر سخت نخواهد بود. بیت کوین روز به روز در حال تبدیل شدن به جریان اصلی است. مردم همه جا در مورد آن می شنوند – از بین نمی رود.”

در حالی که سال 2022 شروع دشواری داشته است، به نظر او، دولت ها، شرکت ها، بنیادها و صندوق های بازنشستگی در حال سرمایه گذاری در بیت کوین هستند: “دخالت نهادی عمده ای وجود دارد.”

ادلمن به عنوان نویسنده کتاب The Truth About Crypto که به زودی منتشر خواهد شد، یکی از حامیان قدیمی ارزهای دیجیتال است. در سال 2019، او بیت کوین را به عنوان اولین “کلاس دارایی جدید” در 150 سال گذشته توصیف کرد و در دسامبر 2018، او توصیه کرد که سرمایه گذاران روی سکه نارنجی سرمایه گذاری کنند.

در مصاحبه بعدی با CNBC در روز سه‌شنبه، او ابراز تاسف کرد که در حالی که در هفت سال گذشته یک صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین (ETF) را پیش‌بینی کرده است، او متقاعد شده است که تا سال 2023، تاییدیه ETF نقطه‌ای وجود خواهد داشت.

مشابه افکار هیستر پیرس، کمیسر بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در این مورد، ادلمن بیان می کند که SEC بهانه ای برای نه گفتن ندارد:

بسیاری از نگرانی های SEC توسط صنعت از طریق بلوغ، نوآوری و توسعه خود حل شده است. من مطمئن هستم که شاهد خواهیم بود که کمیسیون بورس و اوراق بهادار می‌گوید بله، زیرا هیچ دلیل قانونی برای این کار وجود ندارد.»

متیو هوگان، مدیر ارشد سرمایه گذاری Bitwise Asset Management، در مصاحبه دوم با او موافق بود.

هوگان اظهار داشت که به لطف “وزن انباشته شواهدی که آنها را مجبور می کند تا با تایید به جلو حرکت کنند، حمایت های بیشتری از سرمایه گذاران و محصول بهتری وجود خواهد داشت.” حفاظت از مصرف کننده که توسط یک ETF که توسط SEC اداره می شود.

از حدس و گمان های ETF که بگذریم، ادلمن در مورد پیش پا افتاده بودن اختراع ساتوشی ناکاموتو در آینده روشن بین است. او به طور خلاصه آن را خلاصه کرد و گفت که بیت کوین «در چند سال آینده به اندازه هر بخش دیگر از سبد سهام رایج خواهد بود».


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *