خالق دوج کوین از موزیلا به دلیل توقف کمک های مالی رمزارزها انتقاد می کند.

خالق دوج کوین از موزیلا انتقاد کرد که ظاهراً تصمیم خود را بر اساس بازخورد «اوباش اینترنتی نادان و واکنشی» گرفته است.

رهگیری بنیاد موزیلا در مورد رمزارزها با واکنش خالق اولین رمزارز میم در جهان مواجه شده است.

در 31 دسامبر 2021، موزیلا، توسعه دهندگان مرورگر اینترنت فایرفاکس، در توییتی اعلام کرد که این شرکت رمزارزهایی مانند دوج کوین  (DOGE)، اتر (ETH) و بیت کوین (BTC) را به همراه پیوند اهدای Bitpay به عنوان کمک مالی می پذیرد.

با این حال، کمتر از یک هفته بعد، این کمپین پس از واکنش منفی کاربران و برنامه نویس جیمی زاوینسکی، یکی از بنیانگذاران موزیلا، متوقف شد. به گفته زاوینسکی، همه افراد درگیر باید «از این تصمیم برای مشارکت با سیاره‌های سوزاننده پونزی شرمنده باشند».

زاوینسکی به همین جا بسنده نکرد. در ادامه، او یک پست وبلاگی در وب سایت خود منتشر کرد و نوشت که مدل کسب و کار صنعت کریپتو غیر واقعی است. زاوینسکی نوشت: «آنها فقط آلودگی تولید می کنند، نه چیز دیگری، و آن را به پول تبدیل می کنند.

به دنبال آن، موزیلا تصمیم گرفت اهدای ارزهای دیجیتال را متوقف کند و یک بحث داخلی در مورد تأثیر زیست محیطی ارزهای دیجیتال داشته باشد. موزیلا گفت که سیاست‌های خود را در مورد کمک‌های ارزهای دیجیتال بررسی می‌کند و بررسی می‌کند که آیا در راستای اهداف آب و هوایی خود عمل می‌کند یا خیر.

در پاسخ، بیلی مارکوس، خالق دوج کوین، با اشاره به تاثیر دلارهای کاغذی و زیرساخت های بانکی سنتی، این اقدام را تایید نکرد.

از شما برای تسلیم شدن در برابر یک اوباش اینترنتی نادان و واکنشی متشکرم

صبر کنید تا بچه ها در مورد هزینه های زیست محیطی دلارهای کاغذی و کل زیرساخت های بانکی بشنوند، من مطمئن هستم که آنها در مورد تأثیر دائمی زیست محیطی خود همان سطح از بین رفتن را خواهند داشت

پیش از این در سال 2021، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا موتورز اعلام کرد که این شرکت پذیرش بیت کوین را متوقف می کند و نگرانی های زیست محیطی را دلیل اصلی این حرکت عنوان کرد. به دنبال آن، تلاش‌ها برای سازگاری بیشتر با محیط‌زیست کریپتو شروع شد.

در مصاحبه ای با کوینتلگراف در نوامبر، الکس سالنیکوف، یکی از بنیانگذاران و رئیس محصولات در NFT marketplace Rarible، گفت که فشار برای دوستدار محیط زیست ممکن است برای صنعت خوب باشد. سالنیکوف گفت: «فشار اضافی چیز خوبی است، زیرا فضا در حال تسریع فشار خود برای بهینه‌سازی انرژی با بلاک چین‌های اثبات سهام است.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *