با رشد سایر رمزارزها، پرداخت بیت کوین کاهش می یابد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، BitPay Inc، یکی از شناخته شده ترین پردازنده های پرداخت رمزارز در جهان، در سال گذشته شاهد تغییر در نوع دارایی های دیجیتالی مورد استفاده برای خرید بوده است.

در سال 2021، استفاده از بیت کوین توسط تاجرانی که از BitPay استفاده می کنند، از 92 درصد در سال 2020 به حدود 65 درصد کاهش یافت.

طبق BitPay، استفاده از بیت کوین (BTC) در مشاغلی که از سیستم پرداخت آن استفاده می کنند، در سال گذشته به حدود 65 درصد از تراکنش های پردازش شده کاهش یافته است که نسبت به 92 درصد در سال 2020 کاهش یافته است. در حالی که سایر رمزارزها مانند Litecoin (LTC) و Dash سهم خود را افزایش داده اند.

کسب‌وکارها از نوامبر، زمانی که ارزش رمزارز رو به کاهش بود، استفاده از استیبل کوین‌ها را برای پرداخت‌های بین‌مرزی بیشتر آغاز کردند. طبق این گزارش، مصرف کنندگان نیز شروع به استفاده از استیبل کوین ها کرده اند، زیرا ارزش آنها ثابت است و در نتیجه ریسک کمتری در بازار پر نوسان ارزهای دیجیتال وجود دارد

محبوبیت روزافزون استیبل کوین ها تا حدی به استفاده از سکه های جایگزین برای پرداخت کمک کرده است. به عنوان مثال، دوج کوین (DOGE)، سال گذشته به دلیل پیروانش، مانند ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، که روز جمعه اعلام کرد ممکن است از دوج کوین برای خرید کالاهای مرتبط با تسلا استفاده شود، به شهرت رسید.

این روند نشان می دهد که افراد به جای خرج کردن بیت کوین، بیت کوین را نگه می دارند. قیمت بیت کوین در سال 2021 بدون توجه به نوسانات سه ماهه چهارم، 60 درصد افزایش یافت. بر اساس BitPay، اکثر تراکنش‌های رمزنگاری سال گذشته در اقلام لوکس مانند جواهرات، ساعت و خودرو بوده است.

به گفته Stephen Pair، مدیرعامل BitPay، حجم تراکنش‌های اقلام گران‌قیمت 31 درصد در سال 2021 از 9 درصد در سال 2020 افزایش یافته است. حجم پرداخت در سال 2021 در کل 57 درصد افزایش یافت.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *