مدیر عامل بایننس یک عامل کلیدی را برای لیست توکن ها فاش می کند.

چانگ‌پنگ ژائو در مصاحبه‌ای گفت که تعداد کاربران نقش مهمی برای ثبت توکن در بایننس دارد.

مدیر عامل بایننس، بزرگترین صرافی رمزارز جهان از نظر حجم، اطلاعاتی را درباره نحوه ثبت نام در پلتفرم معاملاتی فاش کرده است.

چانگ‌پنگ ژائو، مدیر عامل شرکت که با نام CZ نیز شناخته می شود، در مصاحبه ای با فوربس در روز دوشنبه گفت: مهمترین معیار برای لیست کردن یک رمزارز در بایننس تعداد کاربران است.

ادامه داد که بسیاری از عوامل دیگر مانند تعداد آدرس‌های فعال در بلاک چین، مخاطبان رسانه‌های اجتماعی و تعهدات کد وجود دارد. او گفت، با این حال، تعداد کاربران «متریک کلیدی» است و افزود:

اگر یک سکه تعداد کاربران زیادی داشته باشد، ما آن را فهرست می کنیم. این ویژگی بسیار مهم است. به‌عنوان مثال، توکن‌های میم را در نظر بگیرید، حتی اگر من شخصاً آن را دریافت نمی‌کنم، اگر توسط تعداد زیادی از کاربران استفاده می‌شود، آن را فهرست می‌کنیم. ما با جامعه پیش می‌رویم، نظر من مهم نیست.»

با توجه به نکات لیست بایننس از مدیر عامل آن، تعداد کاربران تنها یکی از عوامل متعدد برای فهرست کردن یک توکن در صرافی رمزارز است. «اگر تعداد کاربران زیادی دارید، محصول شما دارای ارزش است. این ساده ترین اندازه گیری است. آمار کاربران را در فرم درخواست درج کنید. این به طور قابل توجهی کمک خواهد کرد.

به گفته سرگئی خیترو، بنیانگذار پلتفرم لیستینگ متمرکز بر فهرست رمزارزها راهنما، صرافی‌های رمزارزهای مانند بایننس نیازی به فهرست کردن توکن‌های جزئی ندارند، زیرا عمدتاً از حجم معاملات به‌جای فهرست‌بندی درآمد کسب می‌کنند.

این یکی از مشکلات اصلی است که بسیاری از پروژه ها آن را درک نمی کنند. آنها باید با ساختن یک جامعه شروع کنند. و این بدان معناست که 500 یا 10،000 نفر در یک کانال تلگرام نیستند، بلکه مخاطبان بسیار بیشتری دارند. او اضافه کرد که به سازندگان توکن توصیه می شود از مبادلات کوچکتر شروع کنند.

بایننس در زمان نگارش این مقاله، در مجموع از 346 رمزارز از جمله رمزارزهای پایه اصلی مانند بیت کوین (BTC) و اتر (ETH) و همچنین توکن های میم محبوب مانند دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) پشتیبانی می کند. داده های CoinGecko حجم معاملات روزانه بایننس 28 میلیارد دلار برآورد شده است.

در مقایسه، OKEx، دومین صرافی بزرگ کریپتو از نظر حجم معاملات، 312 سکه را فهرست کرده است و حجم معاملاتی در حدود 7 میلیارد دلار دارد. صرافی رمزارز Coinbase مستقر در ایالات متحده تنها از 123 توکن با حجم معاملات روزانه حدود 6 میلیارد دلار پشتیبانی می کند.

برخی از صرافی های متمرکز اصلی (CEX) دارای توکن های بیشتری نسبت به بایننس هستند، به طوری که Bittrex بیش از 450 رمزارز را در زمان نگارش فهرست کرده است.

برخلاف CEX، صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) بزرگترین پلتفرم‌های جهان از نظر تعداد رمزارزها فهرست‌شده هستند، زیرا DEXهایی مانند PancakeSwap نیازی به تماس با صرافی یا درخواست مجوز ندارند. به این ترتیب، PancakeSwap، یک DEX که در زنجیره هوشمند بایننس اجرا می شود، بیش از 3،200 توکن فهرست شده دارد، در حالی که Uniswap بیش از 1،800 رمزارز را فهرست می کند.

ماه گذشته، PancakeSwap توکن (Squid Game (SQUIDرا فهرست کرد، یک کلاهبرداری رمزارز با الهام از نمایش همنام نتفلیکس، که طی چند روز پس از عرضه، بیش از 45،000 درصد رشد را نشان داد. این توکن در وب‌سایت رمزنگاری CoinMarketCap متعلق به بایننس فهرست شده است، در حالی که رقبایی مانند CoinGecko به دلیل «به احتمال زیاد کلاهبرداری» از فهرست SQUID خودداری کردند.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *