سناتور استرالیایی می گوید دی اف آی به این زودی ها از بین نمی رود.

سناتور حزب لیبرال اظهار داشت که DeFi “فرصت های بزرگی” برای استرالیا ارائه می کند تا جایگاه خود را به عنوان “یکی از پیشتازان نوآوری” تثبیت کند.
سناتور جین هیوم بیان کرده است که امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) “فرصت های بزرگی” برای استرالیا ارائه می کند تا جایگاه خود را به عنوان “پیشرو برای نوآوری و پیشرفت اقتصادی” تثبیت کند.
سناتور هیوم روز دوشنبه، 22 نوامبر، در نشست فوق العاده و ثروت بررسی مالی استرالیا در سیدنی سخنرانی کرد. او وزیر امنیت اقتصادی زنان استرالیا، نماینده حزب لیبرال و ایالت ویکتوریا است. این کنفرانس در درجه اول در مورد صندوق های بازنشستگی فوق العاده و دولتی بود – هر دو سرمایه گذاری های آهسته و ثابت. نظرات DeFi در این زمینه بیشتر قابل توجه است.
سناتور هیوم از صنعت و دولت خواست تا بپذیرند که DeFi “مد نیست” و “با احتیاط حرکت کنند، اما نه با ترس” زیرا این فناوری “به این زودی ها از بین نمی رود.”
او گفت: “اگر 20 یا 30 سال گذشته چیزی به ما آموخته است، این است که همه نوآوری ها با اختلال شروع می شوند و به یک نام خانوادگی ختم می شوند.” او همچنین به ماهیت سریع این صنعت اشاره کرد:
“مالی غیرمتمرکز مبتنی بر فناوری بلاک چین فرصت‌های باورنکردنی را به همراه خواهد داشت – استرالیا نباید با ترس از ناشناخته ها رها شود.”
وی در سخنانی درباره سیاست‌گذاری، خاطرنشان کرد که آینده اقتصادی استرالیا با «نوآوری» و «بهره‌گیری از فناوری» تعریف می‌شود، زیرا این کشور همچنان به بهبودی از خسارات مالی ناشی از همه‌گیری COVID-19 ادامه می‌دهد.
او همچنین از بازیگران صنعت برای «پذیرش نوآوری و پیشرفت‌ها در این فضا»، به‌ویژه در زمینه فناوری بلاک چین، با اشاره خاص به بانک مشترک المنافع، قدردانی کرد.
در 3 نوامبر، این بانک اعلام کرد که به 6.5 میلیون کاربر برنامه بانکی خود اجازه می دهد تا 10 دارایی رمزارز از جمله بیت کوین، اتر، بیت کوین کش و لایت کوین را معامله کنند.
او گفت: «این CBA را به اولین بانک استرالیایی – و یکی از معدود بانک‌های سراسر جهان – تبدیل می‌کند که این نوع دسترسی را به مشتریان ارائه می‌کند. نظرسنجی نشان می دهد که میانگین سبد رمزارزها استرالیا در سال مالی 20 تا 21 258 درصد رشد داشته است.
طبق نظرسنجی Finder’s Crypto از 27400 پاسخ دهنده، 17 درصد استرالیایی ها روی رمزارزها سرمایه گذاری می کنند. با این حال، جذب کریپتو در کشور با افزایش فشار قانونگذاران و نهادهای نظارتی مواجه شده است.
ماه گذشته، کمیته سنا از سناتور طرفدار کریپتو NSW، اندرو براگ، «گزارش رمزنگاری» خود را منتشر کرد که در آن 12 توصیه برای رسیدگی به مسائل کلیدی مربوط به بخش رمزارزها ارائه شده بود.
براگ گفت که این توصیه‌ها استرالیا را قادر می‌سازد تا با حوزه‌های قضایی پیشرو برای صنایع بلاک چین و کریپتو از جمله سنگاپور، ایالات متحده و بریتانیا رقابت کند.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *