معاون فدرال برزیل گزینه پرداخت رمزارز را برای کارگران پیشنهاد می کند.

پیشنهاد گولارت به دنبال قانون جدیدی است که به همه کارگران برزیلی اجازه می دهد تا گزینه ای برای درخواست کارفرمایان برای دریافت پاداش در رمزارزها داشته باشند.

معاون فدرال لوئیزائو گولارت، نماینده برزیلی کنگره، لایحه‌ای را برای قانونی کردن پرداخت‌های رمزنگاری به عنوان روشی برای پرداخت برای کارگران بخش دولتی و خصوصی پیشنهاد کرد.

پیشنهاد گولارت به دنبال قانون جدیدی است که به همه کارگران برزیلی اجازه می دهد تا گزینه ای برای درخواست کارفرمایان برای دریافت پاداش در رمزارزها داشته باشند. با این حال، این لایحه تضمین می کند که پرداخت های رمزارز تنها پس از فروش توافق متقابل بین کارگران و کارفرما انجام می شود. طبق نسخه ترجمه شده این لایحه:

«محدودیت درصد پرداخت (حقوق) در رمزارزها به انتخاب آزادانه کارگر خواهد بود. هرگونه تحمیل از سوی کارفرما ممنوع خواهد بود.»

این لایحه تکامل امور مالی – از سیستم مبادله کالا و ارزهای فیات تا بیت کوین (BTC) – را با تمرکز بر جنبه تمرکززدایی که اتکا به “یک شخص یا یک نهاد مرکزی” را از بین می برد، برجسته می کند.

در صورت امضای قانون، لایحه گولارت اجماع بین کارگران و کارفرمایان را برای از پیش تعیین درصد دستمزد در کریپتو و فیات ایجاد خواهد کرد. به گفته گولارت:

مهم‌تر از همه، این پیشنهاد به همکاری در حل مشکل «نقدی» دولت‌های فدرال، ایالتی و شهرداری با ارائه گزینه‌های پرداخت کمک می‌کند، و در عین حال، اقتصاد بازار غول‌پیکری را پیش رو به حرکت در می‌آورد.»

گولارت ضمن درخواست تایید این پیشنهاد، به ضرورت ایجاد «اقتصادی جهانی که زندگی روزمره شهروندان را تسهیل می‌کند و کیفیت زندگی خوبی را برای همه فراهم می‌کند» اشاره کرد. این لایحه پس از 90 روز از تاریخ تصویب به قانون تبدیل می شود.

در ضمن برزیل قصد دارد مجازات‌ها را برای جرایم مالی مرتبط با رمزارزها را تشدید کند

کمیته ویژه مجلس نمایندگان برزیل اخیراً لایحه ای را برای مجازات جرایم مالی مرتبط با رمزارزها تصویب کرد.

آخرین اصلاحات نظارتی علاوه بر افزایش حداقل مجازات زندان برای جرائم مشابه، مجازات پولشویی را افزایش داده است. همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، مجازات از یک سوم مقدار پول شسته شده به دو سوم افزایش یافته است در حالی که زمان زندان از 10 سال به 16 سال و هشت ماه افزایش یافته است.

«با نبود مقررات، مردم جایی برای مراجعه ندارند. بازار در برزیل پیشرفت و تعدیل خواهد کرد. به گفته معاون فدرال Aureo Ribeiro، دیگر سودجویی وجود نخواهد داشت که از فناوری برای فریب میلیون ها برزیلی استفاده کند.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *