ردیت نقاط بازگشتی و جدید ۵۰۰ میلیون کاربر را توکن سازی می کند.

مهندس ردیت، راهول، تلاش‌های پلتفرم رسانه‌های اجتماعی برای بهبود تعامل با کاربران از طریق طرح‌های مختلف رمزارزها را برجسته می‌کند.

به گفته یکی از مهندسان تازه استخدام شده ردیت، غول رسانه اجتماعی آمریکایی ردیت ممکن است به زودی نقاط کارما کاربران را به توکن های مبتنی بر اتریوم (ERC-20) و در این فرآیند 500 میلیون کاربر جدید رمزنگاری تبدیل کند.

مجموعه‌ای از توییت‌های ساخته شده توسط مهندس ردیت، راهول، تلاش‌های ردیت برای بهبود تعامل با کاربران از طریق طرح‌های مختلف رمزارزها را برجسته می‌کند. همانطور که کوینتلگراف در ژوئیه 2021 گزارش داد، این پلتفرم مجموعه لایه دو خود را با استفاده از فناوری Arbitrum برای امتیازهای پاداش خود، به نام Community Points، راه اندازی کرده بود. به گزارش وب سایت:

«امتیازهای انجمن شما مستقل از ردیت در بلاک چین وجود دارند، جایی که فقط توسط شما قابل کنترل هستند (درست مانند بیت کوین (BTC)!).

مشارکت ردیت با شبکه آربیتروم Offchain Labs امکان ایجاد یک نمونه بلاک چین جداگانه را فراهم می کند تا برای ذخیره نقاط جامعه توکن شده کاربران استفاده شود.

در حال حاضر، نقاط اجتماعی تقریباً 80،000 کاربر از دو زیرگروه – r/cryptocurrency و r/FortNiteBR – به Rinkeby Testnet در شبکه آریبتروم منتقل شده‌اند که، به گفته راهول، برای تراکنش‌های بدون گاز مقیاس‌بندی می‌شود:

علاوه بر این، انجمن‌های ردیت همچنین توانایی فورک زنجیره‌های بلوکی را از طریق تصمیم‌گیری‌های مبتنی بر جامعه خواهند داشت، علاوه بر این به این حوزه اجازه می‌دهد تا استراتژی‌های جدید کسب درآمد را با وب ۳.۰ کشف کند.

وقتی همه ما این کار را انجام دهیم، 500 میلیون کاربر web2 را وارد web3 می کنیم و دیگر راه برگشتی وجود ندارد. بگذارید دوباره این را بگویم – 500 میلیون کاربر جدید کریپتو.

ردیت خانه تعدادی از ابتکارات رمزنگاری مبتنی بر جامعه از جمله جمع‌آوری کمک مالی دوج کوین (DOGE) بوده است و همچنان به جامعه گسترده رمزارزها کمک می‌کند.

در 22 اکتبر، کوین تلگراف گزارش داد که ردیت به دنبال یک مهندس باطن ارشد برای پلتفرمی است که مسئول «میلیون‌ها کاربر برای ایجاد، خرید، فروش و استفاده از کالاهای دیجیتال با پشتیبانی NFT هستند». با توجه به ردیت از طریق آگهی استخدام:

“با هر پروژه جدید NFT، جامعه ای پر جنب و جوش از مالکان با آن ظاهر می شود. با گذشت زمان، ما معتقدیم که این تنها رشد خواهد کرد و NFT ها نقش اصلی را در نحوه حمایت طرفداران از سازندگان و جوامع مورد علاقه خود خواهند داشت.

دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی از جمله توییتر و تیک تاک نیز اجازه داده‌اند تا کاربران خود را در معرض NFT قرار دهند، که نشان‌دهنده احتمال بیشتری برای پذیرش جریان اصلی کریپتو است.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *