هدف صندوق جدید قرار دادن صدها میلیون نفر در جهت رشد Algorand DeFi است.

راه حل های مختلف غیرمتمرکز مالی که بر روی بلاک چین Algorand ساخته شده اند می توانند بخشی از صندوق جدید 300 میلیون دلاری دریافت کنند.

منابع مالی غیر متمرکز یا DeFi طی دو سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است. بنیاد Algorand از صندوق جدیدی برای اختصاص پول به پروژه های DeFi خاصی که به دنبال ایجاد بلاک چین بومی است، رونمایی کرد.

مجموعه سرمایه صندوق Viridis DeFi نامیده می شود و توسط بنیاد Algorand اداره می شود – گروهی که مسئول بلاک چین Algorand و توسعه اکوسیستم آن بود. بر اساس یک پست روز جمعه در وب سایت بنیاد Algorand ، “این صندوق 150 میلیون Algo برای تقویت رشد زودهنگام اکوسیستم DeFi در Algorand ارائه می دهد.”

این بیانیه ادامه می دهد: “این صندوق به رشد مبادلات غیرمتمرکز، بازارهای پول، بازارهای گزینه، برنامه های دارایی های ترکیبی و سیستم عامل های NFT کمک می کند، که همگی بر روی بهترین شبکه بلاک چین برای آینده امور مالی اجرا می شوند.”

در زمان انتشار، سکه بومی  (Algorand (ALGOبر اساس داده های CoinMarketCap با قیمت 1.96 دلار معامله می شود. با توجه به 150 میلیون ALGO ذکر شده، ارزش این صندوق در حال حاضر 294 میلیون دلار است.

از آنجا که بلاک چین اتریوم برای مقیاس بندی و برآوردن تقاضای استفاده از DeFi تلاش کرده است – همانطور که در هزینه های بالای شبکه مشخص است – سایر بلاک چین ها به طور فزاینده ای مورد توجه قرار گرفته اند.

با شروع صندوق ، بنیاد Algorand دو دسته اول ساختمان Algorand DeFi را معرفی کرد که برای دریافت سرمایه از صندوق قرار دارند. هر کمک مالی آنها را “SupaGrants” می نامد و 5 میلیون دلار دارد. “ما مشتاق هستیم که دو SupaGrant اول را که برای حمایت از ایجاد زیرساخت های مهم DeFi طراحی شده اند به اشتراک بگذاریم.” “معرفی 5 میلیون دلار قیمت اوراکل SupaGrant و 5 میلیون دلار پل SupaGrant.”

اوراکل ها در فضای رمزارزها اساساً راه هایی برای هدایت داده های اطلاعات به بلاک چین های خاص از منابع خارج از آن شبکه ها هستند. پل ها به اتصال بلاک چین های محصور کمک می کنند تا بتوانند با یکدیگر تعامل داشته باشند و به احتمال زیاد شبکه های مجرد محدود را افزایش می دهند. کمک هزینه اوراکل برای متقاضیان علاقمند باز است، در حالی که کمک هزینه هنوز در دست اقدام است.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *