در حالی که ریزش بیت کوین ادامه دارد، موسسات همچنان روی کاردانو و اتریوم دیدگاه صعودی دارند.

در حالی که تقاضا برای بیت کوین ضعیف شده است، اتریوم و کاردانو بر جریان سرمایه گذاری در محصولات سرمایه گذاری رمزارزها غالب شده اند.

سرمایه گذاری نهادها بر روی آلتکوین در هفته گذشته همچنان افزایش یافته است، اما نمی توان در مورد بیت کوین همین را گفت.

مدیر دارایی موسسه CoinShares در گزارش هفتگی جریان دارایی های رمزارزهای خود در 30 آگوست، ورودی کلی 24 میلیون دلار به محصولات سرمایه گذاری مبتنی بر آلتکوین را اعلام کرد. این گردش سرمایه دومین هفته متوالی صندوق های آلت کوین است، با افزایش 14.3درصد سرمایه گذاری روی محصولات آلت کوین در مقایسه با 21 میلیون دلار هفته گذشته.

اتر دارایی مورد علاقه سرمایه گذاران نهادی بود، زیرا محصولات مبتنی بر اتر جریان هفتگی 17.2 میلیون دلار را ثبت کردند. در این گزارش اشاره شده است که محصولات ردیابی اتریوم و دیگر آلت کوین ها در حال حاضر 32 درصد از کل دارایی های بخش تحت مدیریت (AUM) را تشکیل می دهند.

صندوق های نهادی مستقر در کاردانو با 10.1 میلیون دلار جریان هفتگی ثبت کردند که 32 درصد از کل ورودی آلتکوین هفته را تشکیل می دهد. ابزارهای مبتنی بر کاردانو در حال حاضر 0.15 درصد از سرمایه را که در محصولات سرمایه گذاری رمزارزها قفل شده است، در اختیار دارند.

افزایش جریانهای کاردانو به دلیل ارتقاء 12 سپتامبر “Alonzo” است که باعث می شود پروژه برای اولین بار عملکرد قرارداد هوشمند را راه اندازی کند.

صندوق های پولکادوت و سولانا نیز به ترتیب با 1.5 میلیون دلار و 2.7 میلیون دلار ورودی داشته اند. سولانا اکنون دارایی تحت مدیریت در صندوق های مربوط را با 16 میلیون دلار از بیت کوین کش عبور کرده است و از نظر AUM با وجوه BCH رتبه نهم را دارد.

علی رغم روند صعودی آلت کوین ها، این گزارش اشاره می کند که محصولات بیت کوین همچنان با خروج 3.8 میلیون دلار در این دوره دچار ریزش می شوند. به این ترتیب، محصولات بیت کوین در 14 هفته از 16 هفته گذشته ریزش داشته اند. “

CoinShares تخمین می زند که مدیران دارایی های نهادی در حال حاضر مجموعاً 56.8 میلیارد دلار AUM را نشان می دهند-این کاهش ناچیز هفته ای در AUM در سراسر بخش را ناشی از خروج مداوم از محصولات مبتنی بر بیت کوین می داند.

با نگاهی به عملکرد صندوق، صندوق بیت کوین خود CoinShares با خروج 14.5 میلیون دلار بیشترین ضرر را در هفته گذشته مشاهده کرد. ETC Issuance بزرگترین جریان را با 14.1 میلیون دلار مشاهده کرد.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *