کاربران رمزارزها تگزاس به زودی قادر به خرید و فروش توکن در سوپر مارکت های بزرگ زنجیره ای خواهند بود.

این ایالت در حال حاضر به دلیل جذب ماینرها و تلاش برای تصویب قوانین حامی رمزارزها مشهور شده است، با فرماندار گرگ آبوت گفت که وی “حامی پیشنهاد قانون رمزارزها” است.

خریدارانی که می خواهند دارایی های رمزارز شده خود را برای خرید مواد غذایی نقد کنند ، ممکن است به زودی بتوانند در بسیاری از سوپرمارکت های H-E-B در تگزاس این کار را انجام دهند.

براساس گزارش روز جمعه از Houston Chronicle ، شرکت خودپرداز رمزارز Coin Cloud در حال آماده سازی نصب ماشین آلات در 29 مکان H-E-B در منطقه هوستون است. دستگاه های خودپرداز به مشتریان امکان خرید و فروش بیش از 30 رمزارز از جمله (بیت کوین (BTC) ، اتر (ETH) ،دوج کوین (DOGE) ، لایت کوین(LTC)، برخی از نشانه های DeFi و ارزهای ثابت دلار را می دهند.

مدیر عامل و بنیانگذار Coin Cloud، کریس مک آلاری گفت که او انتظار دارد “خرده فروشان به طور فزاینده ای از نقش مهمی که رمزارزها در آینده بازی می کند آگاه شوند.” گزارش شده است که شرکت خودپرداز رمزارزها، دوهزارمین دستگاه خود را در فروشگاه H-E-B راه اندازی می کند و به مشتریان امکان می دهد با استفاده از پول نقد، کارتهای بدهی و کارتهای اعتباری معاملات رمزارز کنند.

تعداد خودپردازهای بیت کوین در ایالات متحده طی سال گذشته 177٪ افزایش یافت

تگزاس همچنین با توجه به منابع انرژی تجدیدپذیر ایالت و شبکه برق با تنظیم ضعیف، تا حدودی به نقطه کانونی برای شرکت های استخراج معادن رمزارز تبدیل شده است. Blockcap اعلام کرد که در آستین دفاتر خود را تأسیس می کند و Riot بلاک چین گفت که قصد دارد یک مرکز داده را در شرق پایتخت ایالت با قیمت 650 میلیون دلار خریداری کند.

H-E-B در سال 1905 تاسیس شد، یکی از قدیمی ترین فروشگاه های بزرگ سوپر مارکت در تگزاس است که دارای 400 مکان در سراسر ایالت و همچنین مکزیک است. این شرکت در فهرست 2021 فروشگاه برتر مواد غذایی و مواد مصرفی در آمریکای شمالی در رتبه 13 Progressive Grocer قرار گرفت و پس از فاجعه های بزرگ از جمله طوفان زمستانی بزرگ در اوایل سال جاری توسط بسیاری از ساکنان به دلیل اهدای مواد غذایی مورد تشویق قرار گرفت.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *