پس از فروپاشی قیمت ها در بازار، ایلان ماسک پشتیبانی بسیار خوبی از رمزارزها را اعلام کرد.

یکی از کاتالیزورهایی که ممکن است باعث این غوطه وری شود دوباره به توییتر می رود.

بعد از یک رکود بازار فلج کننده که ممکن است آخر هفته بخار خود را بخورد، صبح امروز در یک توییت ایلان ماسک حمایت گسترده خود را از رمزارزها ابراز کرده است.

مدیر عامل تسلا، که چهره او در مورد عدم پذیرش پرداخت بیت کوین برای وسایل نقلیه جدید هفته گذشته به طور گسترده ای به عنوان عامل اصلی رکود شناخته شد، به یک کاربر توییتر پاسخ داد که در مورد “افرادی که به دلیل رمزارزها از شما عصبانی هستند” نظر شما چیست؟ “

در پاسخ، به نظر می رسید که ماسک نگاهی طولانی به اوضاع می اندازد و می گوید که چالش اصلی رمزارزها رفتار کوتاه مدت قیمت نیست، بلکه نبرد مداوم مقابل با فیات است:

نبرد واقعی بین فیات و رمزارز است. با تعادل، من از مورد دوم حمایت می کنم.

این کارآفرین خاطرنشان کرد که او از رمزارزها در این نبرد “پشتیبانی” می کند، اما فقط به سختی، با اشاره به اینکه تصمیم “در تعادل” است.

از زمان رکود بازار، توئیت های ماسک در مورد رمزارزها مورد توجه قرار گرفته اند – سقوط وحشیانه ای که 50٪ از دارایی های دیجیتالی عمده را از بین می برد و ترس از پایان کار بازار صعودی را ایجاد می کند.

ماسک – که با مطالعات متعدد نشان داده شده است که می تواند با توییت های خود بر بازارهای دوج کوین (Dogecoin) تأثیر بگذارد، اگرچه ارزهای بزرگتر توسط marketcap مقاومت بیشتری نشان داده اند – اما در این اواخر، سیگنال های مختلفی را در مورد حمایت خود ارائه داده و اصرار دارد که رمزارزها به راهی نیاز دارند تا با محیط زیست سازگارتر شوند.

برای اینکه صریح بگویم، من کاملاً به رمزارزها اعتقاد دارم، اما نمی تواند افزایش چشمگیری در مصرف سوخت های فسیلی، به ویژه ذغال سنگ ایجاد کند

مطبوعات مالی از نزدیک مواضع آزار دهنده و غالباً متغیر وی را مورد بررسی قرار می دهند – به طوری که نظرسنجی اخیر نشان می دهد نیمی از استرالیایی ها معتقدند ماسک مخترع بیت کوین است. بیت کوین توسط توسعه دهنده ای ایجاد شده است که تحت نام Satoshi Nakamoto کار می کند.

به نظر می رسد جامعه رمزارزها از وی ناامید شده است، و دادخواست در حال انتشار است که سومین مرد ثروتمند جهان را به فروش بیت کوین خود همراه با دارایی بیت کوین تسلا فراخوانده است.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *