شرکت های حواله با وجود قانون جریمه قانونی در السالوادور در حمایت از بیت کوین مردد هستند.

شرکت های حواله ای که در السالوادور فعالیت می کنند، علی رغم قانون جدید این کشور که دارایی رمزارزها را به عنوان خزانه قانونی مجاز می داند، تمایلی به حمایت از بیت کوین ندارند.

علی رغم اینکه قانون اخیراً السالوادور، بیت کوین را قانونی مجاز دانسته است، طبق گزارشات، شرکت های حواله محلی در اتخاذ بیت کوین مردد هستند.

کنت سوچوسکی، تحلیلگر fintech ، Autonomous Research در گفتگو با رویترز، اظهار داشت که شرکتهای حواله بعید است پشتیبانی خود را از بیت کوین و سایر دارایی های رمزارزها آغاز کنند، در حالی که بخاطر تقاضای مشتری از آنها بخواهند این کار را انجام دهند، و این احتمالاً بن بست صنعت پرداخت محلی است.

وی گفت: “برای Western Union و برخی دیگر از ارائه دهندگان حواله، به خاطر داشته باشید که بیشتر حجم صنعت حواله از بازارهای توسعه یافته به بازارهای نوظهور در درجه اول به افراد – خانواده ها و دوستان – که به صورت نقدی عمل می کنند، می رود.”

سئوچوسکی تخمین می زند که کمتر از 1٪ از حواله های مرزی جهانی با استفاده از دارایی های رمزارزها انجام می شود، افزود:

“تا آنجا که بیت کوین به تصویب نرسد و مقبولیت گسترده ای نداشته باشد، این ارائه دهندگان حواله همچنان برای سالهای آینده مهم خواهند بود.”

شرکت پرداخت جهانی، MoneyGram International، همچنین بر چالش پیمایش زیرساخت های توسعه نیافته برای ایجاد رمپ بین دارایی های رمزارزها و ارزهای محلی در کشورهای در حال ظهور تأکید کرد.

نماینده MoneyGram به رویترز گفت: “ما پلی برای اتصال بیت کوین و سایر رمزارزها به ارز فیات محلی ایجاد کرده ایم.”

“با افزایش برجسته بودن رمزارزها و ارزهای دیجیتال ، مانع اصلی رشد بیشتر رمپ های خاموش و روشن ارزهای فیات محلی است.”

ماه گذشته، MoneyGram با Coinme مشارکت کرد تا کاربران را قادر به خرید و فروش دارایی های رمزارزها با استفاده از USD در 12،000 مکان خرده فروشی در سراسر ایالات متحده کند.

چوچوسکی همچنین بر بار انطباق حمایت از دارایی های رمزارزها برای شرکت های پرداخت تأکید کرد و خاطرنشان کرد که هزینه های انطباق سالانه Western Union تقریباً دو برابر شده است از حدود 100 میلیون دلار به 200 میلیون دلار طی دهه گذشته.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *