شرکت املاک و مستغلات میامی پس از کنفرانس سپرده های رمزارزها را برای آپارتمان قبول می کنند.

توسعه کمپانی لوکس هتل و مجموعه اقامتی E11 EVEN  با انگیزه حرکت رویداد بیت کوین میامی، در حال حاضر اولین سپرده رمزارز خود را تأمین کرده است.

هتل و اقامتگاه های E11 EVEN مستقر در میامی ادعا می کند اولین شرکت املاک و مستغلات است که اجازه خرید برای املاک را به صورت رمزارز داده است.

مارک رابرتز، بنیانگذار پروژه شرکت و مالکیت پروژه فاکس بیزینس، اظهار داشت که علاقه به رمزارزها “واقعاً حیرت انگیز” بوده است.

رابرتز خاطرنشان کرد که علاقه محلی به دارایی های رمزارز در میان کنفرانس اخیر بیت کوین میامی – که در اوایل ماه جاری برگزار شد و طبق اعلام برگزارکنندگان آن جمعیت تقریباً 50،000 نفری داشت، افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد که “واکنش فوق العاده ای” به پشتیبانی اعلام شده E11 EVEN از رمزارزها نشان داده شده است و افزود که قبل از اعلام رسمی پذیرش دارایی های دیجیتال، اولین سپرده خود را در رمزارزها جمع آوری کرده است.

رابرتز اضافه کرد که E11 EVEN اکنون تقریباً یک ماه با جمع آوری دومین ودیعه رمزارزها خود فاصله دارد و پیش بینی می کند ارزش پیش پرداخت بین 10 تا 15 درصد از قیمت فروش ملک باشد.

این شرکت اقامتگاه های بلند مرتفع در منطقه Miami’s Park West را ارائه می دهد. به گفته آژانس املاک و مستغلات Miami Residential ، قیمت واحدهای مجلل از 377،400 دلار شروع می شود. آپارتمان 65 طبقه دارای 375 واحد است و پنت هاوس انتظار دارد 10 میلیون دلار فروش کند.

رابرتز حمایت از رمزارزها را به عنوان یکی از “بزرگترین تصمیمات” شرکت توصیف کرد و هشدار داد: “کسانی که [رمزارزها] را قبول نکنند، پشت سر گذاشته خواهند شد:”

“من فکر می کنم کل حرکت به سمت خریداران بیشتری است که در رمزارزها پرداخت می کنند و ما بسیار هیجان زده هستیم که اولین افرادی هستیم که رمزارزها برای سپرده گذاری در املاک و مستغلات را دریافت می کنیم.”

غول املاک و مستغلات ماهیت ناپایدار دارایی های دیجیتال را تأیید کرد، اما اطمینان داشت که نسل جوان در برابر نوسانات قیمت آشفته نیست و قبلاً دارایی های دیجیتال را پذیرفته است.

رابرتز در پاسخ به این سال که آیا بلافاصله رسوبات رمزارزها را برای از بین بردن نوسانات منحل می کند، وضوح کمی ارائه داد و اظهار داشت: “این همه چیز جدید است و ما در حال مطالعه هستیم و می خواهیم جنبش را بپذیریم.”

در اواسط ماه مه، کوین تلگراف گزارش داد که سرمایه گذاران می توانند آپارتمانهای لوکس در پرتغال را با استفاده از دوج کوین در میان دارایی های دیجیتال دیگر خریداری کنند.

همچنین در ماه مه، گزارش شد که آپارتمانهای لوکس Miami’s Arte Surfside، خانه ایوانکا ترامپ، پرداخت املاک و مستغلات را با چندین رمزارز از جمله بیت کوین و اتریوم می پذیرند.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *