گزارش شده است که دولت بایدن در حال بررسی “شکاف ها” در تنظیم رمزارزها است.

اعتقاد بر این است که مقامات کاخ سفید در حال بررسی قوانین موجود در مورد رمز ارزها هستند و اینکه آیا محدودیت های جدیدی برای محافظت از سرمایه گذاران در برابر عقب نشینی های گسترده مانند هفته گذشته مورد نیاز است.

گزارش شده است که مقامات دولت بایدن در حال مطالعه “شکاف” در مقررات رمزارزها پس از آخرین نوسانات در بازار هستند و سیگنالی را برای پیشنهاد قوانین جدید به زودی ارسال می کنند.

افراد آشنا به این موضوع به واشنگتن پست اطلاع دادند که مقامات کاخ سفید در حال بررسی این موضوع هستند که آیا دارایی های دیجیتال مانند بیت کوین (BTC) می تواند برای تأمین مالی فعالیت های تروریستی استفاده شود. آنها همچنین در حال بررسی این موضوع هستند که آیا باید از سرمایه گذاران خرده فروشی در برابر نوسانات شدید قیمت در بازار دارایی های دیجیتال محافظت شود؟

سقوط کوتاه بیت کوین به زیر 30،000 دلار در هفته گذشته موجی از وحشت در فروش ایجاد کرد، زیرا بازارهای دارایی دیجیتال فقط در طی ده روز ارزش بیش از 1 تریلیون دلار را از دست دادند. اوج بازار، دارایی های دیجیتال تقریباً از اواسط آوریل تا اواسط ماه می به نصف کاهش یافت.

پیشنهاد جدید خزانه داری ایالات متحده که دارندگان رمزارزها را ملزم می کند که کلیه نقل و انتقالات بالای 10 هزار دلار را به آژانس درآمد داخلی گزارش دهند یکی از بسیاری از کاتالیزورهای کاهش بود. برنامه دولت بایدن برای دو برابر کردن نیروی کار IRS طی یک دهه آینده نیز باعث نگرانی سرمایه گذاران شد که فکر می کنند ایالات متحده به سرعت بهره وری خود را در زمینه مالیات و بازارهای دارایی دیجیتال از دست می دهد.

واشنگتن پست ادعا کرد، در حال حاضر، قانون گذاران فدرال معتقد نیستند که نوسانات شدید قیمت رمزارزها می تواند ثبات گسترده تری در بازار مالی را تهدید کند، اگرچه خطرات قابل بررسی است. این منبع ناشناس گفت: “آنها از این واقعیت آگاه هستند که انواع مختلفی از خطرها به طور خلاصه و مواردی وجود دارد که باید به آنها توجه کرد، اما هنوز هم عمدتا در حالت انتظار و دیدن قرار دارند.”

در اوج خود، بازار رمزارزها در مجموع بیش از 2.5 تریلیون دلار ارزیابی شده بود که در مقایسه با سیستم مالی گسترده تر، بسیار ناچیز است. با این حال، با ادامه رشد رمزارزها، آنچه دولت فکر می کند خطر قابل قبولی است، ممکن است تغییر کند.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *