Iowa House لایحه ای را به رسمیت شناختن قرارداد هوشمند بلاکچین تصویب می کند.

این لایحه به انتقال قانونی و ثبت نام انجام شده از طریق قراردادهای هوشمند بلاکچین رسمیت قانونی می دهد.
در تاریخ 29 مارس، مجلس نمایندگان آیووا لایحه ای را تصویب کرد که به دنبال شناسایی قانونی معاملات و ثبت نام های انجام شده از طریق قراردادهای هوشمند بلاکچین است. این لایحه – SF541 – در اوایل ماه به تصویب سنا رسید.
تحت حمایت لایحه جدید، قراردادهای هوشمند همان وضعیت حقوقی قراردادهای عادی را خواهند داشت، در حالی که فناوری دفتر کل توزیع شده به عنوان یک فروشگاه الکترونیکی قابل اعتماد ثبت می شود. در مورد قراردادهای هوشمند، در این لایحه آمده است:
در این لایحه مقرر شده است که صرفاً به دلیل اینکه قرارداد یک قرارداد هوشمند است یا شامل یک قرارداد هوشمند است، از یک قرارداد منکر اثر قانونی یا قابل اجرا نمی شود.
در این لایحه آمده است که هرگونه ثبت حق یا مالکیت با پخش آن در شبکه بلاک چین باطل نمی شود مگر اینکه معامله مربوط به انتقال حقوق مورد نظر باشد
“شخصی که درگیر یا تأثیرگذار در تجارت بین ایالتی یا تجارت خارجی است، از فناوری دفتر توزیع شده برای اطمینان از اطلاعاتی که شخص متعلق به آن است یا حق استفاده از آن را دارد استفاده می کند، همان حقوق مالکیت یا استفاده از آن را با توجه به اطلاعات قبل از شخص تأمین شده حفظ می کند این اطلاعات با استفاده از فناوری دفتر کل توزیع شده بیان می شود، “مگر اینکه در رابطه با معامله ای با شرایطی که صراحتا انتقال حقوق مالکیت یا استفاده از این اطلاعات را فراهم می کند.”
این لایحه در تاریخ 29 مارس و با رأی نمایندگان با 94-0 به تصویب مجلس بدون اعتراض رسید. در اوایل ماه، این لایحه به راحتی به مجلس سنا راه یافت، زیرا با رای 47 بر صفر به تصویب رسید.

روزنامه دموکرات آیووا، روزنامه گازت، استیو هانسن، نماینده دموکرات ها، اظهار داشت که اجرای این لایحه در نهایت منجر به تنظیم گسترده رمزارزهای پایه، از جمله بیت کوین (BTC) خواهد شد. جف شیپلی، نماینده جمهوری خواهان، گفت که این لایحه بیشتر به وضع تعاریف مربوط می شود تا مقررات فعلی، و افزود که او تصور می کند بیت کوین نیز در محدوده این تعاریف قرار خواهد گرفت.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *