Blockcap ماینر بیت کوین سرمایه گذاری 75 میلیون دلاری را به رهبری Off The Chain ، Foundry Digital بسته است.

ماینر مستقر در تگزاس در دو مرحله تأمین مالی جداگانه بیش از 38 میلیون دلار سرمایه جمع کرد.

Blockcap ، یکی از سریعترین شرکتهای استخراج بیت کوین (BTC) در آمریکای شمالی، سرمایه گذاری قابل توجهی از بزرگترین نام های رمزارز را تضمین کرده است و زمینه را برای گسترش قابل توجه در سال پیش رو فراهم می کند.

Blockcap روز چهارشنبه اعلام کرد، Off The Chain Capital و Foundry Digital، به یک شرکت تابعه از گروه رمزارز، 75 میلیون دلار کمک کردند. بودجه به مقیاس گذاری عملیات استخراج شرکت و ارتقا رشد مداوم دارایی های دیجیتال در ایالات متحده اختصاص خواهد یافت.

Blockcap در سال 2020 توسط گروهی از پیشکسوتان بلاکچین تأسیس شد. اکنون فرماندهی ناوگان متشکل از 12،000 دستگاه را دارد که روزانه حدود 7 بیت کوین استخراج می کنند. پیش بینی می شود این رقم تا پایان سال به بیش از 30،000 افزایش یابد و به این شرکت کمک کند قدرت خود را به بیش از 3.5 بار در ثانیه برساند. همانطور که Cointelegraph قبلاً گزارش داده بود، Blockcap تخمین می زند که سخت افزار استخراج آن در بازارهای ثانویه 270 میلیون دلار برآورد شده است.

این شرکت روز چهارشنبه گفت، در حال حاضر، Blockcap تقریباً 1٪ از کل معاملات شبکه بیت کوین را تشکیل می دهد.

مایک کالیر، مدیرعامل Foundry Digital، گفت که شرکت او “فرصتی برای رشد بلند مدت در Blockcap” می بیند.

برایان استس، مدیر ارشد سرمایه گذاری Off The Chain، گفت که خرید Blockcap از ده ها هزار ماینر نشان می دهد “اینکه چقدر Blockcap عظیم شده است.” او توضیح داد:

“استخراج زیرساخت های حیاتی و ضروری برای اطمینان از پیشرفت اکوسیستم است و ما معتقدیم که Blockcap همچنان رشد دارایی های دیجیتالی را در فضای مجازی ادامه خواهد داد.”

Blockcap علاوه بر گسترش فعالیت های استخراج خود، به دنبال ارتقا جریان اصلی فناوری بلاکچین، به ویژه در ایالات متحده است. Darin Feinstein، رئیس اجرایی Blockcap، گفت:

ما از آنچه در انتظار استخراج دارایی های دیجیتال است، به ویژه مزایای مرتبط با رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال، شگفت زده ایم.

چین همچنان صنعت استخراج بیت کوین را هدایت می کند، اگرچه به نظر می رسد سلطه آن کوچکتر از حد تصور اولیه است. از ژوئیه 2020، ابرقدرت آسیایی احتمالاً تقریباً نیمی از صنعت معدن جهانی بیت کوین را به خود اختصاص داده است – نه 65٪ . در آن زمان، 14٪ از ظرفیت استخراج از ایالات متحده بود.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *