پی پال PayPal شروع به اجازه دادن به مشتریان ایالات متحده برای پرداخت بیت کوین در تجارت جهانی می کند.


رئیس و مدیرعامل PayPal تأیید کردند، یک سرویس پرداخت انجام می شود که از هزینه معاملات برای خریدهای استفاده شده توسط رمزنگاری چشم پوشی می کند.
رئیس و مدیرعامل شرکت سه شنبه پیش اعلام رسمی کرد، پرداخت آنلاین PayPal شروع به پذیرفتن رمزارز پایه به عنوان وسیله مبادله برای میلیون ها تاجر جهانی خود می کند.
اخبار مربوط به تصمیم شایسته PayPal برای پذیرش رمزارزهای پایه در اوایل 30 مارس منتشر شد. بعداً، مدیر عامل شرکت، دن شولمن، به رویترز تأیید کرد که شایعات درست هستند و بیانیه رسمی به زودی منتشر خواهد شد.
انتظار می رود این سیستم جدید دارای یک سرویس پرداخت رمزنگاری باشد که در آن کاربران می توانند با استفاده از سکه های ذخیره شده خود، هزینه کالاها و خدمات را در فروشندگان تایید شده پرداخت کنند. طبق گزارشات، پس از انتقال سریع سکه ها در زمان فروش، بازرگانان مستقیماً پول معادل آن را با ارز فیات دریافت می کنند.
انتظار می رود سرویس پرداخت در هنگام راه اندازی برای هر چهار رمزارز پایه پشتیبانی شده PayPal ، متشکل از Bitcoin (BTC) ،Ether (ETH) ، Litecoin (LTC) و Bitcoin Cash (BCH) در دسترس باشد. مشتریانی که با رمزارزهای پایه پرداخت می کنند، در خرید هیچ هزینه معامله ای متحمل نخواهند شد و فقط یک سکه در هر خرید قابل استفاده است.
شولمن در مورد راه اندازی این موضوع گفت: “ما فکر می کنیم این یک نقطه انتقالی است که ارزهای رمزپایه عمدتا از یک کلاس دارایی که شما می خرید، نگه دارید و یا می فروشید حرکت می کنند تا اکنون به یک منبع مالی قانونی تبدیل شوند تا در دنیای واقعی معاملات را با میلیون ها تاجر انجام دهید.”
در اکتبر سال 2020، هنگامی که قصد پی پال برای ورود به فضای رمزنگاری برای اولین بار اعلام شد، مدیر عامل گلکسی دیجیتال، مایک نووگراتز، آن را “شات شنیده شده در سراسر جهان” در مورد نحوه دریافت اخبار وال استریت خواند. پی پال در اوایل ماه مارس، هنگامی که شرکت امنیتی دارایی های دیجیتال Curv را در معامله ای به ارزش 200 میلیون دلار خریداری کرد، در واقع به صنعت نفوذ کرد.
اخبار PayPal تنها 24 ساعت پس از اعلام ویزا مبنی بر استفاده از سیستم پرداخت جدید با استفاده از پول های ثابت در بلاک چین Ethereum منتشر می شود. می بیند که بازرگانان شرکت کننده توافق می کنند معاملات فیات مشتریان را با استفاده از دلار پایدار USDC انجام دهند.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *