طبق گزارشات صندوق بازنشستگی نیوزیلند 5٪ به بیت کوین اختصاص داده است

طبق گزارشات صندوق بازنشستگی نیوزیلند 5٪ به بیت کوین اختصاص داده است

پذیرش بیت کوین(BTC)  توسط نهادها و سازمان ها در حال افزایش است. KiwiSaver در نیوزیلند در اکتبر 2020 بیت کوین را پذیرفته و سرمایه گذاری را آغاز کرده است.

استراتژی رشد KiwiSaver، یک طرح بازنشستگی 350 میلیون دلاری است که توسط مدیریت صندوق های ثروت نیوزلند اجرا می شود، 5٪ از دارایی های خود را به بیت کوین (BTC) اختصاص داده است، که نشان دهنده جریان مداوم سرمایه گذاران نهادی به فضای رمزارزها است.

به گفته جیمز گریگور، مدیر ارشد سرمایه گذاری در صندوق های مدیریت نیوزیلند، شباهت های چشمگیر بیت کوین به طلا به عنوان یکی از بزرگترین دلایل ورود به تجارت ذکر شده است.

وی به Stuff، یک آژانس خبری نیوزلند گفت: “اگر از سرمایه گذاری در طلا رضایتمند باشید، واقعاً نمی توانید بیت کوین را نادید بگیرید” و اضافه کرد که بیت کوین در پنج سال آینده در سایر محصولات KiwiSaver ارائه خواهد شد.

گریگور توضیح داد که شرکت وی برای اولین بار بیت کوین را در اکتبر خریداری کرد که ارزش آن 10،000 دلار بود. برای اجرای تجارت، مدیریت صندوق نیوزیلند مجبور شد اسناد پیشنهاد خود را تغییر دهد تا امکان سرمایه گذاری در رمزارزها را فراهم کند.

قیمت بیت کوین در اوایل این ماه 61،000 دلار به بالاترین حد خود رسید، که این رقم در طی 5 ماه به KiwiSaver بازدهی 6 برابر می دهد. اگرچه قیمت بیت کوین در هفته گذشته تعدیل شده است، صندوق بازنشستگی به سود خوبی از  بیت کوین رسیده است.

گریگور توضیح داد که KiwiSaver ” بیشتر از طریق سرمایه گذاری سنتی ساخته می شود. اما اشاره کرد که: در مورد بیت کوین، این یک سرمایه گذاری جدید است که می تواند به مردم بهترین بازنشستگی را که می توانند بگیرند ارائه دهد.

مدیر عامل شرکت Grayscale، گفت: “اندازه تخصیص آنها نیز به سرعت در حال رشد است.”


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *