صرافی ترابلاک 2.4 میلیون دلار را به منظور توسعه رابط کاربر پسند رمزارزها افزایش داد.

گزارش شده است که این پلت فرم می تواند معاملات را به طور خودکار بر اساس حداکثر چهار پروفایل  ریسک انعام انجام دهد که کاربران رمزنگاری خودشان انتخاب می کنند.

مبادله رمزارز مستقر در انگلیس TeraBlock از تکمیل دور بودجه ای خبر داد که گزارش می شود یک رمپ برای کاربران جدید رمز ارزها فراهم می کند.

امروز TeraBlock در اطلاعیه ای اعلام کرد که 2.4 میلیون دلار بودجه از سرمایه گذاران بزرگ از جمله AU21 Capital ،Blockchain.com ،Blocksync Ventures ،BTX Capital ،CryptoDormFund و دیگران تضمین کرده است. گزارش شده است که این پلتفرم با در نظر گرفتن تازه کارها توسعه یافته است، و ابزارهای اتوماسیون را فراهم می کند که به کاربران اجازه می دهد در صورت عدم آشنایی با فضا، رمزنگاری را خریداری و بفروشند.

محمد علی، مدیر ارشد بازرگانی TeraBlock، گفت: “ما معتقدیم تقاضا برای یک راه حل جامع تر و آسان برای استفاده کاربران در اکوسیستم رمز ارز شده وجود دارد.” TeraBlock می تواند کاربران رمزارز را از طریق منحنی یادگیری کامل پشتیبانی کند، و همه ابزارها و ویژگی های لازم را در یک سقف به آنها ارائه دهد.”

برای تازه واردهای رمزارز، رابط TeraBlock قادر است به طور خودکار رمزارزهای خاصی را براساس شاخص ریسک انعامی که کاربر انتخاب می کند، خریداری و بفروشد. این صرافی با مشارکت Binance Cloud راه اندازی شده است، به نقدینگی و رمزگذاری Binance و همچنین چک های مشتری و مقابله در برابر پول شویی دسترسی دارد.

از آنجا که توجه رسانه ها بیشتر به فضای رمزارزها متمرکز شده است، با خرید تسلا با ارزش 1.5 میلیارد دلار یک بیت کوین (BTC) و سرمایه گذاران جدیدی که احتمالاً به رشد صنعت کمک می کنند، انتظار می رود بسیاری از تازه کارها خرید و فروش رمزارزها را شروع کنند. داده های اخیر سرمایه Unchained نشان می دهد که کاربران رمزارزها که کمتر از دو سال در این فضا بوده اند، احتمال فروش بیشتری دارند، در حالی که HODLers طولانی مدت دارایی های خود را در کیف پول خود نگه می داشتند.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *