سرمایه گذاری مدیران مالی بزرگ بر روی رمز ارزها

به گفته فیدلیتی، بیشتر مدیران سرمایه گذاری هنوز در حالت “آموزش رمز ارزها” هستند. وی گفت، در حالی که برخی از مدیران سرمایه گذاری در حال حاضر با رمز ارزها و فناوری زیربنایی آنها خبره و ماهر هستند و بسیاری دیگر عقب هستند و خاطر نشان کرد:

“تعدادی می دانند که چه کاری انجام می دهند و مهمتر از همه پایگاه سرمایه گذاران نهایی را می دانند اما اکثریت قریب به اتفاق هنوز در حالت آموزش هستند.”

Fidelity Institutional بخشی از Fidelity Investments است که 9.8 تریلیون دلار دارایی مشتری (تا پایان سال 2020) آن را به یکی از برترین مدیران سرمایه گذاری در جهان تبدیل می کند. همچنین این یکی از اولین کسانی است که رمز ارزها شده را جدی می گیرد و یک شرکت تابعه با کلاس جدید دارایی را در پاییز 2018 راه اندازی می کند.

در حالی که شکاف دانش در بین مدیران مالی باقی مانده است، داربین تأکید کرد که تقاضا برای رمز ارزها در میان سرمایه گذاران بزرگتر افزایش یافته است. تسلا و بانک نیویورک ملون آخرین کسانی هستند که در این بازه وضعیت صعودی برای بیت کوین (BTC) وارد فضای ارزرمزها شده اند. در طول سال گذشته، ارزش رمزارز بیت کوین بیش از 7 برابر شده و در اوایل ماه جاری تا 61،200 دلار معامله شده است.

فیدلیتی در اکتبر سال 2020، گزارشی از رمز ارزها منتشر کرد که پیش بینی می کند افزایش علاقه موسسات می تواند سرمایه بازار بیت کوین را در آینده نزدیک صدها میلیارد دلار گسترش دهد و استدلال کرد که مدیران سبد سهام می توانند با اختصاص بخشی از دارایی های خود، بازده خود را به طور قابل توجهی افزایش دهند.

سخن آخر

سال ۲۰۲۰ یک سال شگفت انگیز  برای ورود شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ به فضای رمز ارزها بوده. در این سال، نهادهای کلانی همچون بانک جی‌پی‌مورگان و شرکت مالی استاندارد چارترد راه‌حل‌هایی برای کاربرهای خود ایجاد کردند و حتی بسیاری دیگر از جمله بانک‌های سرمایه‌گذاری سی‌تی‌بنک و دویچه بنک، رمز ارزها را در میان دارایی‌ها و سرمایه‌گذاری‌های معمول خود جای دادند.

با اعلام عمومی برنامه‌های مرتبط با رمز ارزها از سوی بسیاری از بانک‌ها، باید انتظار داشته باشیم که این روند طی سال ۲۰۲۱، تسریع یابد. این امر می‌تواند ورود شرکت‌های سرمایه‌گذاری سنتی به فضای رمز ارزها را نیز تسهیل کند؛ چراکه این شرکت‌ها محدودیت‌های سرمایه‌گذاری یا نظارتی ویژه خود را دارند و ترجیح می‌دهند از طریق واسطه‌های قانونی معاملات خود را انجام دهند.

و لازم به ذکر است هیچ بازاری به اندازه بیت‌کوین و رمز ارزها بالا و پایین ندارد. به دلیل عدم وجود یک سازمان مرکزی ممکن است که قیمت‌ها به طور کلی با پیش‌بینی‌های شما تفاوت داشته و به شما ضرر هنگفتی برسانند. شما باید استراتژی و اهداف خود را به طور دقیق برای قیمت‌های مختلف تعیین کنید و برای خرید و فروش رمز ارزها و مطالعه بیشتر در این زمینه به سایت تبادل رمزینه مراجعه کنید.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *