امید بیشتر به سرمایه گذاری بر روی بیت کوین نسبت به طلا

جیم کرامر یکی از مدافعین طولانی مدت سرمایه گذاری در طلا  بود اما اکنون می گوید  طلا او را ناامید کرده است. او روند قیمت بیت کوین را صعودی پیش بینی می کند و به سرمایه گذاران توصیه می کند 5 درصد از سرمایه  خود را برای محافظت از دارایی های خود در ارزهای رمزنگاری شده سرمایه گذاری کنند.

به گفته جیم کرامر بیت کوین برخلاف سهام و طلا برای من یک عالمه پول ساخت گروه CNBC رسما از آنتونی پمپلیانو بابت سرمایه گذاری 500،000 دلاری بیت کوین، تشکر کرد. گروه CNBC فاش کرد که جیم کرامر  “یک عالمه پول” در سرمایه گذاری بر روی بیت کوین (BTC) کسب کرده است  در حالی که طلا “او را ناامید” کرد.

کرامر در اپیزودی از Pomp Podcast که در 22 مارس منتشر شد، از آنتونی پمپلیانو برای تشویق  وی برای سرمایه گذاری 500،000 دلار در بیت کوین تشکر کرد.

کرامر با روی آوردن به بیت کوین از طلا، توصیه هایی را که ادعا می کرد و تقریباً 30 سال از آنها حمایت می کرد تغییر داد و به روز کرد. وی برای اولین بار به جای اختصاص 10٪ از سهام شخص به این فلز گرانبها، برای اولین بار فاش کرد که این باید 5٪ طلا و 5٪ بیت کوین باشد.

در اوایل هفته، حتی رئیس صندوق فدرال، جروم پاول، بیت کوین را به عنوان “جایگزین طلا” توصیف کرد در حالی که اظهار داشت که دلار آمریکا را به چالش نمی کشد.

دستان قویتر برنده می شوند

کرامر در مقایسه با بسیاری از سرمایه گذاران بیت کوین که با قیمت های بسیار پایین تری وارد بازار شده اند، هنوز هم تا حدودی کم حجم است. همانطور که Cointelegraph گزارش داد ، با این وجود، این نهنگ ها در دوره های اخیر به طور فزاینده ای ضعیف شده اند و در هر سال قیمت عمده افزایش می یابد. با این وجود طرفداران داده های زنجیره ای را به عنوان شواهدی مبنی بر اینکه روند صعودی هنوز تمام نشده استناد می کنند و تخمین های رایج برای قیمت متوسط در سال 2021 تا 288،000 دلار رسیده است.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *