تحقیقات Kraken نشان می دهد که بالاترین سطح بیت کوین می تواند بین 75 تا 306 هزار دلار باشد.

با مطالعه داده های گذشته، یک تصویر امیدوار کننده برای رشد بالقوه بیت کوین در سال 2021 ارائه می شود.
تحقیقات Kraken نشان می دهد که تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین (BTC) که به سال 2011 بازمی گردد، نشان می دهد که قیمت آن در حدود 75،000 تا 306،000 دلار افزایش خواهد یافت.
بر اساس منحنی رشد لگاریتمی فعلی و منحنی گذشته بیت کوین، قیمت آن 75،000 دلار نشانگر ورود بیت کوین به محدوده خرید است که پایان روند فعلی گاوی است.
در این گزارش آمده است: “بر اساس چرخه های قبلی، بیت کوین احتمالاً می تواند به تدریج افزایش قیمت خود را ادامه دهد قبل از اینکه در نهایت سهموی و مقاومت آن، پایان چهارمین چرخه بازار گاو خود را نشان می دهد.”
تجزیه و تحلیل بازنگری قیمت های گذشته برخی پیش بینی های حتی جسورانه تر را به همراه دارد. و پیش بینی می شود که اگر BTC به منحنی رشد فعلی خود ادامه دهد و پس از آن سقوط مشابه با سقوط قبلی در بازار را تجربه کند، کف بعدی حدود 30،000 دلار خواهد بود. بر اساس این کف پیش بینی شده، بسته به میزان اصلاح، می توان در مورد سقف بعدی بازار پیش بینی کرد. اگر بیت کوین 70 درصد در طی چرخه فعلی اصلاح شود، قیمت آن باید به بالاترین قیمت 102،000 دلار برسد تا بتواند به کف 30،000 دلار فوق الذکر برسد. به همین ترتیب، سقوط 90 درصدی در رده بعدی 306،000 دلار قرار دارد، در حالی که افت 86 درصدی – متوسط اصلاح دوره های قبلی بازار- به معنای اوج بازار در آینده 221،000 دلار است. در هر صورت، طبق این گزارش، تاریخ نشان می دهد که بیت کوین “بسیار دور” از سطح بالای بازار باقی مانده است.
تحقیقات Kraken نشان می دهد که مارس از نظر تاریخی یک ماه بد برای بیت کوین بوده است، در این دوره از زمان شروع معاملات، قیمت آن فقط دو برابر افزایش یافته است.
این گزارش همچنین خاطر نشان می کند که بیت کوین در حال حاضر به روشی مشابه سه ماهه اول 2013 پربارترین Q1 در تاریخ آن در حال روند است. همبستگی 0.82 بین این دو نشانه دلگرم کننده ای است و می تواند روند تاریخی را که باعث کاهش عملکرد بیت کوین در ماه مارس می شود، از بین ببرد.
بیت کوین پنج ماه متوالی بازده مثبت را ثبت کرد. این منظره ای است که فقط یک بار قبلاً شاهد آن بوده است در سال 2017 در اواخر دوره گاوی و اوج بعدی بازار.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *