ارز دیجیتال کازموس ( Cosmos) یا ATOM چیست؟

کازموس(Cosmos) یک شبکه غیرمتمرکز است که امکان تبادل داده بین زنجیره های مختلف را فراهم می کند. بر روی پلت فرم کازموس است که برای تسهیل ارتباط، مقیاس گذاری و همکاری بین زنجیره های مستقل طراحی شده است. کازموس که به عنوان “اینترنت بلاکچین” معرفی می شود، تلاش می کند تا بلاکچین های مختلف را در یک پلتفرم واحد گرد هم آورد و از همان ابتدا چندین مسئله اصلی که این فناوری را آزار می دهد حل کند:

مقیاس پذیری

قابلیت همکاری

قابلیت استفاده

حق مالکیت

پروژه هایی که در شبکه کازموس راه اندازی شده اند، امکان تبادل توکن های آنها را به راحتی فراهم می کند. این شبکه به عنوان یک راه حل مدولار ساخته شده است که برای استفاده با بلاک چین های خاص برنامه از انواع مختلف ساخته شده است. این زنجیره ها باید با سهولت همراه با توانایی انتقال ارزش از دیگری به دیگری بدون ایجاد اختلال در حاکمیت متقابل آنها، توسعه یابند. علاوه بر این، کازموس خود را به عنوان مجموعه ای از ابزارها، با ابزارهای مدولار و قابل انعطاف در اختیار توسعه دهندگانی قرار دارد که برای شروع کار در مورد تمرکززدایی از اینترنت و زیرساخت های مالی مربوطه آماده هستند.

این پروژه  برای تحقق اهداف خود دارای دو مولفه Tendermint Core و IBC  می باشد. Tendermint Core  که متن باز است و به عنوان هسته اصلی پلتفرم عمل می کند و همچنین IBC که یک پروتکل ارتباطات بین بلاکچین ها است که می تواند ارتباط بین تمام زنجیره های فردی را برقرار سازد. که از ترکیب این دو شبکه یا اکوسیستم کازموس ایجاد می شود.

کازموس و تندرمینت، شبکه ای از بلاک چین های در هم تنیده است که به هدف تبدیل شدن به بنیان تکنولوژی آینده توسعه یافته است. این شبکه توانایی ساخت و پیاده سازی راحت بلاک چین با امکان سازگاری میان چِین ها را فراهم می کند. موفقیت این پروژه بستگی به این عوامل دارد.

  • کازموس شبکه ای دولایه ای است که توانایی مبادله توکن، داده و دارایی های دیجیتال را میان بلاک چین ها فراهم می کند. هر چِین بر روی شبکه بصورت مستقل عمل می کند.
  • مراکز درون شبکه کازموس، تراکنش های بر روی چِین را تایید کرده و از طریق افزایش سهمشان، اتم بیشتری دریافت می کنند.اتم،  توکن بومی شبکه کازموس است.
  • بلاک چین های جدید با استفاده از هسته تندرمینت ساخته شده و سپس به وسیله پروتوکل IBC به هم وصل می شوند.

با علم به این جزئیات، کازموس ماشینی خوش ساخت است که می تواند به راحتی در بازار بلاک چین امروزی رقابت کند. اگر تیم پشت آن بتواند یک پایگاه و کتابخانه ای بزرگ از اَپ های غیرمتمرکز را برای آن فراهم کرده و اعتماد سازمان بزرگ را جلب کند، می تواند تبدیل به غولی در صنعت بلاک چین شود.

 با مطالعه این مقاله از اهداف این پروژه مطلع شدید، ارز دیجیتال ATOM  معتبر است و اهداف خوبی دارد. یکی از صرافی هایی که این ارز را معرفی و خرید و فروش آن را انجام میدهد صرافی تبادل رمزینه می باشد.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *