چرا مسترکارت ارز دیجیتال را وارد شبکه خود می کند

ارز دیجیتال ارزی است که به صورت الکترونیکی ذخیره و انتقال داده می شود.  با این ویژگی که انتقال ارز دیجیتال بدون مرز و آنی است. بیت کوین اولین ارز دیجیتال است  که یک سیستم پرداخت جدید و یک نوع پول کاملاً دیجیتال را به وجود آورده‌است که به مرور زمان همه گیر شده است. این اولین شبکه پرداخت کاربر به کاربر غیر متمرکزی هست که توسط کاربرانش بدون هیچگونه واسطه ای، قدرت یافته‌است و ارزش آن رو به افزایش است و کم کم نهادهای مالی از تمام نقاط جهان در حال تایید آن به عنوان یک ارز معتبر برای تبادلات مالیشان هستند.

و آرزوی تعداد زیادی از اقتصاددانان برجسته‌ که به اقتصاد آزاد اعتقاد داشته اند، این بود که بتوانند راهکاری برای رهایی حوزه پول از دولت‌ها پیدا کنند و به نظر می‌رسد این آرزوی دیرین امروز با کمک ارز دیجیتال در حال محقق شدن است.

و طبق اخبار های اخیر در مورد جایگاه ارز دیجیتال در معاملات این موضوع مطرح شده است که چرا مسترکارت ارز دیجیتال را وارد شبکه خود می کند.

صاحب نظران معتقدند که نظرات شما در مورد ارزهای دیجیتال هرچه باشد از یک متعصب خوش بین گرفته تا کاملاً بدبین این واقعیت همچنان باقی است که این دارایی های دیجیتالی در حال تبدیل شدن به بخش مهمی از دنیای پرداخت ها هستند.

و شرکت تسلا به عنوان اولین برن د معروف امکان پرداخت هزینه محصولات با «بیت کوین» را فعال کرد!

پس در آینده نزدیک شاهد بخش مهمی از پرداخت ها توسط ارز دیجیتال خواهیم بود.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *