دلیل شکستن قیمت 40،000 دلاری بیت کوین این بار با دفعه قبل متفاوت است.

بیت کوین طی سه روز گذشته در یک رالی، قدرتمندانه 40،000 دلار را شکست و همچنین ممکن است بیت کوین در آینده بیش از سطح کلیدی (بالاترین قیمت ثبت شده) تثبیت شود.

قیمت بیت کوین در 6 فوریه برای اولین بار در 23 روز گذشته از 40،000 دلار بالاتر رفت.

ترکیب بازار معاملات آتی بیت کوین با شلوغی کمتر، فشار فروش نهنگ ها و بهبود سریع می تواند به ثبات بیشتر  40،000 دلار بیت کوین کمک کند و بیت کوین پس از پایان فروش نهنگ ها به سرعت بهبود یافت.

در تاریخ 29 ژانویه، یک محقق و تحلیلگر بیت کوین معروف به “دانشمند مواد” گفت که جریان سفارش “نهنگ مگا” به بالاترین حد خود رسیده است.

این بدان معناست که فشار فروش ناشی از نهنگهایی که با سفارشات 1 تا 10 میلیون دلاری برخورد می کنند، به یک رکورد بالا رسیده است.  تحلیلگر در آن زمان گفت: “نهنگ ها تقریباً هرچه از 40 هزار دلار فروخته بودند را پس گرفتند و نهنگ های عظیم در شرف ساخت سفارش ATH جدید هستند.  روند نزولی تمام شد و  ATH جدید را در آینده نزدیک را از دست ندهید! “

در آینده چه روندی پیش بینی می شود؟

در آینده، برخی از معامله گران پیش بینی می کنند که بیت کوین با شتابی 60،000 دلار را خواهد شکست.

بیت کوین هنگامی که در 4 فوریه از 38،000 دلار عبور کرد، از نظر فنی از پرچم گاوی خارج شد. با توجه به اینکه بیت کوین نسبت به آخرین باری که 40،000 دلار را در یک ماه پیش شکست، قویتر به نظر می رسد، این بار توان کافی برای رسیدن به بیش از 50،000 دلار را دارد.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *