تجزیه و تحلیل اصلاح اخیر بیت کوین

در این مقاله به تجزیه و تحلیل اصلاح اخیر بیت کوین می پردازیم به گفته تحلیلگران اصلاح اخیر بیت کوین ضروری بود، در حالی که چندین آلتکوین رشد خود را از دست داده اند و می توانند برای چند روز به همین شکل باقی بمانند. بیت کوین (BTC) برای رسیدن به بالاتر از 20،000 دلار باید منتظر بماند، زیرا قیمت آن شاهد یک اصلاح قوی بود و از رسیدن به بالاترین سطح جدید خود دور شد. در واقع اصلاح فعلی ضروری بود، زیرا بازار رمزنگاری بیش از حد گرم شده بود در هفته گذشته چند آلت کوین به طور عجیبی رشد صعودی داشتند. در حالی که برخی از آلت کوین ها بخش عمده ای از رشد اخیر خود را از دست دادند، بیت کوین همچنان قوی است و این نشان می دهد که سرمایه گذاران از پایینتر نیامدن آن پشتیبانی می کنند. و همچنین مایک نووگراتز، بنیانگذار و مدیرعامل Galaxy Digital اخیراً گفت که بیت کوین سرمایه گذاران سازمانی را به خود جلب می کند زیرا به عنوان یک محافظ در برابر کاهش ارزش پول فیات تلقی می شود. نووگراتز به سرمایه گذاران پیشنهاد کرد که با هدف بلند مدت حدود 2 تا 3 درصد از ارزش خالص خود را در بیت کوین نگه دارند، زیرا وی معتقد است ارزش BTC طی پنج سال بسیار بیشتر خواهد شد. با این حال، سرمایه گذاران باید قبل از خرید منتظر ثبات قیمت باشند زیرا تلاش برای گرفتن چاقو در حال سقوط می تواند خطرناک باشد معامله گران بهتر است که در صورت به ثبات رسیدن قیمت، خرید کنند.

همچنین Ki Young Ju مدیرعامل شرکت تحلیلی CryptoQuant، عنوان کرد که نهنگ ها بیش از حد معمول بیت کوین وارد صرافی ها کرده اند. او توضیح داد: نهنگ ها در حال واریز بیت کوین به صرافی ها هستند. در کوتاه مدت، انتظار دارم شاهد افت قیمت باشیم. میانگین جریان ورودی به صرافی ها، طی ۲۴ ساعت یا همان هر ۱۴۴ بلاک، به ۲ بیت کوین رسیده است. به نظرم، در منطقه حساس و خطرناکی هستیم. هنگامیکه فعالیت نهنگ ها در صرافی ها زیاد می شود، قیمت ممکن است در لبه های کانال نوسان کند یا با سقوط همراه شود.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *