پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی در واقع یک کیف پول آنلاین بین المللی است. شما می توانید پولتان را به این کیف پول آنلاین انتقال دهید و در هر کجای دنیا که خواستید خرج کنید.

انواع مختلفی از این کیف پول ها طراحی شده و در سراسر جهان کار می کنند مثل پی پال، ویزا، مستر کارت، پرفکت مانی و وبمانی. اما متاسفانه همه ی این کیف پول ها ایران را تحریم نموده اند و فقط پرفکت مانی و وب مانی ایران را تحریم نکرده اند و کاربران ایرانی به راحتی می توانند از این سرویس ها استفاده کنند.

پرفکت مانی به چه کارمی آید؟

شاید زیاد اتفاق افتاده که کالایی را در سایت های خارجی ببینید و دوست داشته باشید که خرید کنید. اما به خاطر تحریم کسی نمی تواند کارت بین المللی داشته باشد تا بتواند خرید کند. یا شما یک تخصص مثل برنامه نویسی طراحی یا … دارید که می توانید برای کشور های دیگر کار انجام دهید اما برای گرفتن حقوق و دستمزد خود دچار مشکل هستید. اگر شما صاحب یک حساب پرفکت مانی باشید به راحتی می توانید از سایت تبادل رمزینه پولتان را به پرفکت مانی تبدیل کنید و خرید نمائید یا حقوقتان به کیف پول پرفکت مانی شما واریز شود. حتی برای خرید بیتکوین و سایر رمز ارز ها هم می توانید از پرفکت مانی استفاده کنید.

به این نکته دقت کنید که پرفکت مانی یک رمز ارز نیست بلکه فقط یک کیف پول آنلاین بین المللی است. پرفکت مانی (Perfect Money) یک شرکت و سیستم پرداخت جهانی است که دفتر رسمی آن در کشور پاناما قرار دارد. این شرکت خدمات ارسال، دریافت و پرداخت پول از طریق اینترنت را برای کاربران و کسب و کارهای سراسر دنیا فراهم می‌کند. معمولا از پرفکت مانی برای خرید کالا و خدمات به صورت آنلاین استفاده می‌شود. اگر وب سایتی درگاه پرفکت مانی داشته باشد، شما می‌توانید به راحتی با استفاده از حساب پرفکت مانی خود از آن‌ها خرید کنید.

ریسک و امنیت پرفکت مانی

پرفکت مانی تقریبا فاقد ریسک است. شرکت توسعه دهنده پرفکت مانی جز شرکت های معتبر و قوی در این زمینه است و از امنیت بالایی برخوردار است. شرکت توسعه دهنده پرفکت مانی در پاناما است و در ایران هم چندین نمایندگی دارد.

یکی از مزیت‌های اصلی این سیستم در میان غول‌هایی مثل پی‌پل، تحریم نبودن آن برای کاربران ایرانی و سایر کشورهای تحت تحریم است.

در حال حاضر، به عنوان یک کاربر ایرانی می‌توانید به راحتی بعد از افتتاح آنلاین حساب پرفکت مانی که رایگان و غیرحضوری است، از صرافی‌های آنلاین، با استفاده از کارت بانکی خود پرفکت مانی بخرید و از سایت‌های گوناگون که پرفکت مانی را می‌پذیرند، کالا یا خدمات مورد نیاز خود را خریداری فرمایید.

روش افتتاح حساب پرفکت مانی

ساخت حساب پرفکت مانی بسیار راحت است. کافی است به سایت پرفکت مانی مراجعه کنید و در آن جا ثبت نام کنید. برای ثبت نام باید در صفحه اول سایت روی گزینه Signup کلیک کنید.

صفحه اول سایت پرفکت مانی

پس از این فرم ثبت نام به شما نمایش داده می شود باید فرم را با اطلاعات واقعی خود پر کنید. در ثبت اطلاعات خود دقت کنید تا بعدا برای شما مشکلی پیش نیاید.

فرم ثبت نام پرفکت مانی

پس از ثبت نام، برای ایمیل شما یک کد عضویت (member id) ارسال می‌شود که باید از آن (نه ایمیل) برای ورود به حساب خود استفاده کنید. بنابراین بهتر است member id خود را در جایی که به آن بهتر دسترسی دارید یادداشت کنید یا آن را به حافظه بسپارید.

روش شارژ حساب پرفکت مانی

یک غلط مصطلح این است که برای پرفکت مانی هم مانند رمز ارز ها واژه خرید و فروش به کار گرفته می شود. مثلا می گویند پرفکت مانی خریدم یا فروختم در حالی که پرفکت مانی در واقع یک حساب است که شما آن را شارژ می کنید یا از آن خرج می کنید.

روش‌های زیادی برای شارژ حساب وجود دارد، اما بهترین و آسان‌ترین روش برای کاربران ایرانی، مراجعه به سایت‌های فروشنده پرفکت مانی مثل سایت تبادل رمزینه است.

شما می‌توانید به راحتی با استفاده از ریال و کارت بانکی خود به صورت آنلاین از طریق سایت تبادل رمزینه حساب پرفکت مانی خود را شارژ نمائید.

برای خرید از سایت‌ تبادل رمزینه، نیاز است که ابتدا در سایت ثبت نام کنید و احراز هویت انجام دهید. برای خرید باید شماره حساب پرفکت مانی خود را به سایت بدهید تا برای شما واریز را انجام دهد.

شماره حساب پرفکت مانی

پس از ساختن حساب، وارد پنل کاربری خود شوید تا بتوانید به حساب‌های خود دسترسی پیدا کنید. شماره حساب شما در همان صفحه اول پنل کاربری به وضوح مشخص است که باید آن را کپی کرده و به سایت صرافی بدهید.

طبق عکس فوق، در قسمت حساب کاربری خود، شماره حساب دلاری‌تان را پیدا کنید و آن را به صرافی بدهید تا برایتان واریز را انجام دهد.

فروش پرفکت مانی

برای فروش هم مانند خرید آن فقط کافیست به وب‌سایت‌ تبادل رمزینه مراجعه کنید. پس از ثبت نام و احراز هویت می‌توانید پرفکت مانی‌های خود را ارسال کرده و در قبال آن ریال در کارت بانکی خود دریافت کنید.

نحوه فروش به این صورت است که سایت صرافی شما را به درگاه پرفکت خود ارجاع می‌دهد و شما با زدن یک دکمه، مبلغ را می‌فرستید و بعد از چند ساعت در کارت بانکی خود ریال دریافت می‌کنید.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *