رشد مشاغل بلاکچینی برخلاف رکود اقتصادی جهان

تکنولوژی بلاکچین رو به پیشرفت

با توجه به بحران اقتصادی که در جهان ایجاد شده بسیاری از کسب و کار ها دچار مشکل شده اند و در نتیجه این مشکلات اقتصادی کارکنان خود را کاهش داده اند. آمریکا در هفته گذشته بالاترین نرخ بیکاری در تاریخش را داشته است. دولت ها میلیارد ها دلار به بازار جهانی تزریق کردند تا اقتصادی جهانی را احیاء کنند و از آسیب های بیشتر جلوگیری کنند. به نظر می رسد کل دنیا به جز بلاکچین در حال از هم پاشیدن است.

هر چند که قیمت ارز های رمز نگاری نیز تحت تاثیر مشکلات اقتصادی و کم شدن نقدینگی در جهان با کاهش چشمگیری روبرو بوده است اما میزان مشاغل این حوزه نه تنها با کاهش روبرو نبوده بلکه افزایش نیز داشته است.

با توجه به گزارش سایت indeed.com که یک سایت جامع کاریابی است میزان مشاغل موجود در حوزه بلاکچین در دسامبر یعنی درست قبل از اینکه اولین مورد بیماری ویروس کرونا گزارش شود، 114.5 شغل در حوزه بلاکچین به ازای یک میلیون شغل وجود داشت در حالی که این عدد در فوریه 2020 به 118.4 به ازای یک میلیون شغل رسیده است که این یعنی مشاغل حوزه بلاکچین 3% رشد داشته است.

Kraken، یکی از بزرگترین صرافی های ارز رمزنگاری شده در آمریکا است. این صرافی در ماه گذشته نیروی کار خود را ده درصد افزایش داده است.

در حال حاضر این صرافی 800 عضو قدرتمند دارد که 67 نفر دیگر در هفته آینده به این صرافی اضافه می شوند.

خوشبینی به بلاکچین با وجود رکود جهانی رونق می یابد

کارشناسان صنعت بلاکچین نسبت به بازار رمز ارز ها نگاه مثبت و صعودی دارند. جیهان وو (Jihan Wu)، بنیانگذار bitman در اولین رویداد بلاکچین چین در 2020 مصاحبه ای انجام داد و اظهار کرد که به بازار گاوی رمزارزها در سال آینده خوشبین است.

او توضیح داد که :

“دو دلیل وجود دارد: اول اینکه، از تجربیات چین و کشورهای همسایه آن، می توان تا حدود دو ماه دیگر بر کرونا ویروس غلبه پیدا کرد و آن را تحت کنترل گرفت. ثانیا ، کشورها در سراسر جهان سیاست های پولی کمکی بزرگی را اتخاذ کرده اند.”

تایلر وینکلووس (Tyler Winklevoss)، بنیانگذار مبادله ارزهای رمزنگاری شده Gemini نیز روز گذشته در توییتر خود اظهار داشت که بیت کوین “تنها واکسن در جهان است که می تواند به شما در برابر بیماری چاپ پول مصونیت دهد.”

cointelegraph پیشتر گزارش داده بود که مهارت بلاکچین بیشترین تقاضا را در سال 2020 به همراه محاسبات ابری ، استدلال تحلیلی و هوش مصنوعی خواهد داشت.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *