بازار رمزینه در ۹ مهر و تحلیل قیمتی بیت کوین

اپراتورهای مختلف جامعه رمزنگاری برای راه اندازی یک سیستم رتبه بندی دست به دست هم داده اند تا تعیین کند که چگونه یک دارایی دیجیتالی میتواند امنیت داشته باشد. رتبه یک تا پنج، به ارزهای رمزگذاری شده تعلق می گیرد یک به کمترین و پنج به بیشترین ارزی که امنیت را القا می کند، تعلق می گیرد. این سیستم شفافیت دارایی را شفاف می کند که به دلیل وضعیت نامشخص قانونی ارز رمزنگاری شده اند.

وقتی ماهیت بازار نزولی می شود، بسیاری از تحلیل های منفی پر رنگ تر می شوند. مارک کوبان بار دیگر موضع منفی خود در مورد بیت کوین (BTC) را تکرار کرده است و گفته است که او ترجیح می دهد موز نگه دارد. اگرچه به راحتی می توان گله را وارد دانست و به نوبه خود منفی شد، اما ما معتقدیم که ریزش جاری علائمی را نشان می دهد که ممکن است این یک تله نزولی باشد قبل از آنکه روند دوباره صعودی دوباره ظاهر شود.

نکته مهم دیگر که باید به آن توجه داشته باشید این است که درصد فرمانروایی بیت کوین به 67.5٪ کاهش یافته است. این نشان می دهد که خریداران بعد از ریزش اخیر چند آلت کوین جذاب پیدا می کنند. همچنین چند سناریو پرخاشگرانه را می یابیم که پیشنهادی برای معاملات ضد روند است. بیایید نگاهی به نمودار بیت کوین بیندازیم.

بیت کوین به دلار

بیت کوین مجدداً از سطح قیمت 7،700 دلار پشتیبانی پیدا کرد. این یک نشانه مثبت است زیرا نشان می دهد که گاوها مایلند از منطقه پشتیبانی بحرانی 7،451 – 7،337 دلار دفاع کنند. RSI همچنان در قلمرو مابین قرار دارد، و این نشان می دهد که احتمالاً یک تجمع امدادی وجود دارد. هر تلاشی برای عقب نشینی احتمالاً با میانگین حرکت در حال حرکت است که در حال کاهش است با مقاومت روبرو خواهد شد. افت بعدی قیمت به 7451.63 دلار تأیید می کند که کف آن در جای خود قرار دارد یا شکسته می شود.

معامله گرانی که قبلا وارد شدند می توانند 7،700 دلار به عنوان حد ضرر در نظر بگیرند. هدف اول قیمت 9،080 دلار است. شکست میانگین های متحرک علامت مثبتی خواهد بود. این روند بر روی شکست خط روند نزولی مثبت خواهد شد. برعکس، اگر فروشندگان بتوانند جفت BTC / USD را زیر منطقه 7،451-7،337 دلار ببرند بازار بسیار نزولی می شود و پای بعدی حرکت صعودی را به تاخیر می اندازد. با این حال، ما احتمال وقوع آن را کم می دانیم.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *