بازار رمزینه در ۱۳ مهر و تحلیل قیمتی بیت کوین

تیم کوک، مدیرعامل اپل گفت که او با شرکتهای خصوصی که ارزهای رمزپایه خود را ایجاد می کنند، موافق نیست و با احساس خوبی نسبت به آنها ندارد. همینطور، او از برنامه هایی که اپل پرده برداشت که اپل نیز قصد دارد ارز مربوط به خود را ارائه دهد. اگرچه فیسبوک اعلام کرده است که قصد دارد سکه پایدار لیبرا را راه اندازی کند، اما با موانع نظارتی زیادی روبرو است. به همین دلیل، گفته می شود که تعدادی پشتیبان اولیه این پروژه قصد دارند تا از آن خارج شوند، که مهمترین آنها پی پال (PayPal) است.

کمیته خدمات مالی مجلس ایالات متحده اعلام کرده است که قصد دارد از فیسبوک COO شریل سندبرگ در مورد Facebook و سیاستهای تبلیغاتی شرکت سوال کند. پس از این، این کمیته می خواهد مارک زاکربرگ، مدیر عامل فیس بوک تا ژانویه سال آینده نیز پرس و جو کند. پاتریک هارکر، رئیس بانک مرکزی فدرال رزرو فیلادلفیا معتقد است که بانک های مرکزی در آینده باید مسیر ارز دیجیتال را دنبال کنند. وی به یک کنفرانس جامعه بانکی گفت: “بهتر است که ما نیز زودتر به این مسیر وارد شویم..!”

بازارهای رمزنگاری از سقوط متوقف شده اند اما هنوز صعود جدی نشان نمی دهند. آیا رمزارز ها دوباره به نزول خود ادامه می دهند یا این جا زمان مناسبی برای خرید است که قبل از صعود اتفاق می افتد؟ بگذارید نمودار را تحلیل کنیم ببینیم آنها چه پیشنهادی می دهند.

بیت کوین به دلار

بیت کوین (BTC) در چند روز گذشته در داخل یک کانال نزولی در حال نوسان است. هر دو میانگین متحرک روند نزولی دارند و RSI در قلمرو منفی قرار دارد که نشان می دهد فروشندگان بازار را کنترل می کنند. شکسته شدن کف کانال یک علامت نزولی خواهد بود که می تواند فروش بیشتری را به خود جلب کند. اگر 7،337 دلار شکسته شود ارزرمزها بسیار منفی می شود و می تواند به 6400 دلار کاهش یابد. با این حال، ما احتمال وقوع آن را کم می دانیم.

از طرف دیگر، اگر خریداران از سطح پشتیبانی 7337 دلار تا 7451 دلار دفاع کنند، دوباره اقدام به شکستن سقف کانال خواهند کرد. در صورت موفقیت، حرکت به 9080 دلار در هدف آنها خواهد بود. این یک سطح مهم برای در نظر گرفتن است زیرا بالاتر از این سطح، جفت بیت کوین به دلار می تواند به سمت روند نزولی مثلث حرکت کند. معامله گران مثبت می توانند قبل از شروع موقعیت های طولانی منتظر بمانند تا قیمت بالای 9.080 دلار حفظ شود. از طرف دیگر، معامله گران پر ریسک تر می توانند حد ضرر خود در معاملات بلند مدت را با زیر قیمت 7700 دلار حفظ کنند.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *