صفر تا صد Perfect Money: شفاف سازی سیستم پرفکت مانی

پرفکت مانی یک سیستم پرداخت الکترونیکی است که در عمل بسیار شبیه به Liberty Reserve و Pecunix بوده است اما امکانات بیشتری برای کاربران خود ارائه می دهد. این شرکت در سال 2007 و در پاناما تاسیس و ثبت شده است. اما دارای مقر اصلی در زوریخ سوئیس است. با استفاده از سیستم پرداخت پرفکت مانی، کاربر میتواند هر یک از حسابهای موجود (به عنوان مثال، دلار، یورو، طلا و بیت کوین) را انتخاب کند. ارسال و دریافت پول بسیار آسان است. دارندگان حساب میتوانند به راحتی از e-Vouchers یا هر روش دیگر تأیید شده برای انتقال پول به حسابهای PM خود استفاده کنند. Perfect Money یک سیستم پرداخت خوب است اما نسبتا جدید هنوز آنقدر محبوبیت خود را بدست نیاورده است. صادقانه بگویم، بعضی از مردم در حال تصمیم گیری درباره این موضوع هستند که آیا به پرفکت مانی به عنوان یک سیستم مطمئن اعتماد کنند یا نه.

پرفکت مانی تا چه اندازه کاربردی است؟

یک حساب پرفکت مانی معاملات الکترونیکی را بسیار آسان می کند. اجازه می دهد تا برای پرداخت آنلاین به دیگر سیستم های ارز دیجیتال و بالعکس آن استفاده شود. در تنظیمات حساب کاربری، حساب کامل مالی شما می تواند برای پرداخت های خودکار به هر یک از شرکت های تجاری شرکت یا حساب های شخصی تنظیم گردد. نگهداری موجودی در پرفکت مانی شامل سود سالیانه ۴ درصد می شود که به صورت ماهیانه به حساب انتقال داده می شود. انتقال وجوه به حساب اغلب از طریق صرافی های آنلاین، انتقال بانکی، سیستم های پرداخت دیگر و ووچر (ای-ووچر) صورت می پذیرد. یکی از مواردی که باعث می شود Perfect Money از بقیه جدا شود، توانایی کاربران برای خرید طلا، یورو، دلار و بیت کوین در زمان لحظه ای است.

نگهداری موجودی در پرفکت مانی شامل سود سالیانه ۴ درصد می شود که به صورت ماهیانه به حساب انتقال داده می شود

از آنجایی که سود به صورت ماهیانه به حساب پرفکت مانی شما واریز می شود اگر یک سال پول خود را در پرفکت مانی نگهدارید بیشتر از ۴ درصد سود شامل شما می شود. چون هر ماه سود ماه قبل نیز محاسبه می شود.
بگذارید مثالی از نحوه سود ماهیانه پرفکت مانی برای شما بزنیم.
به عنوان مثال رضا در ابتدای ماه ژانویه مبلغ ۱۰۰۰ دلار در پرفکت مانی دپوزیت می کند:
با تقسیم ۴ درصد به ۱۲ ماه یعنی حدود ماهیانه ۰.۳۴٪ پرفکت مانی به حساب رضا سود واریز می کند.

  • در پایان ماه اول: 1,003.4$
  • در پایان ماه دوم: 1,006.81$
  • در پایان ماه سوم: 1,010.23$
  • در پایان ماه چهارم: 1,013.66$
  • در پایان ماه پنجم: 1,017.11$
  • در پایان ماه ششم: 1,020.57$
  • در پایان ماه هفتم: 1,024.03$
  • در پایان ماه هشتم: 1,027.51$
  • در پایان ماه نهم: 1,031$
  • در پایان ماه دهم: 1,034.51$
  • در پایان ماه یازدهم: 1,038.02$
  • در پایان ماه دوازدهم: 1,041.55$

در پایان ۱۲ ماه همانطور که مشاهده می کنید حدود 4.15٪ سود روی پول رضا آمده است. پس سود ماهیانه پرفکت مانی حدود ۰.۳۴٪ و به صورت ماهیانه به حساب کاربران واریز می شود.
(البته توجه داشته باشید ریسک بالایی برای نگهداری پول خود در همچین شرکتی متوجه شما هست، به هیچ وجه بدون تحقیقات کافی اقدام به نگهداری وجه نکنید، ما در این مقاله فقط قصد معرفی خدمات این شرکت را داریم و هیچگونه توصیه ای برای نگهداری یا استفاده از این شرکت به کاربران عزیز نداریم.)

انواع حسابهای پرفکت مانی در دسترس چیست؟

حساب U که یک حساب دلار آمریکا است؛ حساب E که حساب یورو معادل آن است؛ حساب معادل طلا یا حساب G است. چهارمین حساب، حساب معادل بیت کوین است که با حرف B شروع می شود. بدون توجه به نوع حساب شما، شما می توانید پول در حساب کاربری خود را در نرخ فعلی بازار بین المللی مبادله کنید.

نحوه دریافت و ارسال پول در پرفکت مانی به چه صورت است؟

هشت راه برای دریافت یا ارسال پول به حساب کامل مالی شما وجود دارد: انتقال مستقیم از حساب بانکی، انتقال بین بانکی، صرافی های تایید شده، پایانه های نقدی، کارت های اعتباری معتبر در چین، SMS های واریز وجه، ارز دیجیتال و کارت های اعتباری/ ووچر های خود پرفکت مانی.

انواع حساب در پرفکت مانی

در سیستم پرفکت مانی سه نوع حساب مختلف تعریف شده است که کاربران می‌تواند بین این ۳ حساب انتخاب کنند. هر کدام از این سه حساب، مزایایی به همراه دارد. این سه حساب به ترتیب معمولی (Normal)، ویژه (Premium) و همکار (Partner) نام دارد.

۱. حساب عادی
هر کاربری که در وب‌سایت پرفکت مانی ثبت نام می‌کند، در این دسته قرار می‌گیرد. کاربران این دسته می‌توانند به راحتی از قابلیت‌های مختلف این سامانه برخوردار شوند.

۲. حساب ممتاز
در پایان سال فعالیت خود در پرفکت مانی و یا در صورت رسیدن گردش حساب به میزانی مشخص (حدود ۱۰۰ هزار دلار آمریکا یا معادل آن)، می تواند برای ارتقا حساب کاربری خود درخواست دهد. برای این منظور باید درخواستی به واحد مشتریان پرفکت‌مانی ارائه دهد. از مهمترین مزایای حساب ممتاز، کمتر بودن کارمزد خدمات و تراکنش‌ها نسبت به حساب عادی است.

۳. حساب همکار
حساب همکار نوع سوم حساب ها در پرفکت مانی است. این نوع حساب در اختیار اشخاص عادی قرار نمی‌گیرد. در واقع تنها نمایندگان سیستم‌های پرداخت و یا صرافی‌ها که دارای تراکنش های روزانه هستند می‌توانند چنین حسابی داشته باشند. این نوع حساب برای شرکت‌های فعال در زمینه تجارت الکترونیک بسیار سودمند است. حساب همکار پرفکت مانی امکان پرداخت‌های بین شرکتی را سرعت می بخشد. این حساب همکار کمترین میزان کارمزد را داشته و سود سالیانه ۸ درصد نیز به کمترین موجودی ماهانه تعلق می‌گیرد.

آیا پرفکت مانی امن است؟

برخلاف Liberty Reserve، حسابهای Perfect Money اهداف فیشینگ کمتر قرار گرفته اند، زیرا از محبوبیت کمتری برخوردار هستند. شرکت پرفکت مانی، موانع امنیتی را ایجاد کرده است که از سرپیچی و معاملات غیر قانونی با استفاده از یک حساب قانونی کمک می کند. این شرکت توانسته این کار را در سه مرحله انجام دهد.

ابتدا اینکه، یک راه این شرکت این است که از طریق سیستم امنیتی IP آدرس تمام ورود و خروج های کاربران را ثبت می کند. در طول ثبت نام یک حساب پرفکت مانی، آدرس IP کاربر وارد می شود. بنابراین، اگر این کاربر سعی کند دسترسی به حساب خود را از یک آدرس IP متفاوت، پس باید یک کد PIN خاص وارد کنید.

دومین مورد اینکه اگر تنظیم شده باشد، Perfect Money در هر زمان که یک IP جدید در تلاش برای دسترسی به حساب شما باشد، درخواست احراز هویت از طریق SMS می کند. این یک راه عالی برای در امان ماندن از هک شدن است.

سوم اینکه، از آنجا که هکرها معمولا به دنبال راهی برای دسترسی به حساب ها هستند، کارت Perfect Money Card را ایجاد کرده است که چندین کد بر روی آن دارد. بنابراین هر بار که قصد انجام یک معامله دارید، باید کد را برای انجام معامله پر کنید.

آیا من می توانم زیر حساب داشته باشم؟

بر خلاف پی پال یا دیگر سیستم های پرداخت، Perfect Money اجازه می دهد تا تا شش حساب اضافی. زیر حساب ها (Sub Accounts) عمدتا برای ارسال و دریافت ایمیل هستند و کارمزدی برای آنها نمی پردازید. کاربران زیر حساب ها همچنین میتوانند ای ووچر (e-Vouchers) خود را ایجاد کنند.

دسترسی به حساب پرفکت مانی

کاربران برای دسترسی به حساب پرفکت مانی خود می‌توانند از طریق سایت و یا اپلیکیشن گوشی خود اقدام کنند. اپلیکیشن هم بر روی سیستم عامل اندروید و نیز iOS‌ در دسترس قرار دارد. کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن گوشی به خدمات زیر دسترسی داشته باشند:

  • ایجاد و ورود به حساب کاربری اپلیکیشن پرفکت مانی
  • پرداخت
  • تبدیل ارز
  • مرور سریع صورتحساب
  • واریز و برداشت پول از سیستم
  • فعال سازی و خرید الکترونیکی با استفاده از کوپن پرفکت مانی
  • اضافه کردن حساب های جدید
  • درخواست نمودن تیکت پشتیبانی

انگیزه از پیوستن به پرفکت مانی چیست؟

Perfect Money یک سیستم پرداخت خوب است. این شرکت نه تنها تلاش می کند که سیستم پرداخت اصلی قوی با ارائه خدمات خوب داشته باشد، بلکه همچنین با اضافه کردن برخی از انگیزه ها قصد دارد کاربران بیشتری جذب کند. یکی از راه های انجام این کار، ارائه پاداش به شرکا و دادن تخفیف در هر معامله است. همچنین، مدیران سایت ها با استفاده از لوگو Perfect Money در وب سایت های خود، فرصت استفاده از تخفیف هزینه ها را دارند. پاداش ها به مشتریانی که در سیستم معرفی کاربر شرکت می کنند و یا کسانی که تعداد زیادی از معاملات را در حساب کامل مالی خود در طول یک دوره مشخص ارائه می دهند، تقدیم می شود.

خلاصه اینکه..

یک کاربر می تواند پول را از طریق ارز دیجیتال واریز کند. پرداخت از طریق سیستم های الکترونیکی فوری انجام می پذیرد. یک کاربر همچنین می تواند حساب خود را با اضافه کردن ووچر و یا یک کارت اعتباری که به صورت آنلاین در دسترس است، تأمین مالی کند. راه دیگر این است که از طریق کارت های اعتباری چینی صادر شده توسط بانک های تجاری چین اقدام به واریز وجه کند. شما همچنین می توانید با استفاده از صرافی ها معتبرتبادل رمزینه – اقدام به انتقال وجه (خرید پرفکت مانی، فروش پرفکت مانی) به حساب خود کنید.

پرفکت مانی در واقع در همان کلاس لایبریتی رزرو قرار دارد. به عنوان یک سیستم پرداخت، این امکان را برای افراد فراهم می کند که به طور ایمن و در زمان واقعی پول واریز و دریافت کنند. خرید و فروش فلزات گرانبها مانند طلا و ارزهای اصلی مانند دلار یورو و یورو و به تازگی بیت کوین، با حساب Perfect Money بسیار آسان است.

البته مواردی درباره Perfect Money وجود دارد که ممکن است برخی کاربران با آن مشکل داشته باشند. به عنوان مثال، امکان توقف تراکنش وجود ندارد. ۱ لحظه پس از انجام یک معامله دیگر کنترلی بر روی آن ندارید. تنها کاری که نیاز است مراقب انجام آن باشید این است که حتما پیش از انجام هرگونه پرداختی از فروشنده یا دریافت کننده وجه اطمینان کامل کسب کنید تا با مشکل از دست رفتن دارایی خود مواجه نشوید.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


  1. چطوری میتونم حساب پرفکت مانی را مسدود کنم

    1. به چه منظور مسدود کنید؟ شما می توانید با پشتیبانی تماس بگیرید

  2. اینکه صفرتاصد نشد.یه مرور ساده بود.حتی اشاره ای بهverifyکردن و محدودیت ها وسقف ها در تراکنش هاهم نکردید.

    1. دوست عزیز شما می تونید این موارد رو در سایت خود پرفکت مانی مشاهده کنید.
      این موارد ممکن هست با توجه به سیاست های خود شرکت تغییر کند.
      به هر حال سوالی بود در خدمتتون هستیم

  3. سلام وقت بخیر
    شما چه حسابی برای نگهداری پول پیشنهاد میدید؟

    1. هر حسابی مزایا و معایب خودش رو داره باید با توجه به شرایطتون تصمیم بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *