بیت کوین، اتریوم، ریپل، لایت کوین – تحلیل قیمتی ۲ فروردین ۹۸

بازار رمزینه مشتاقانه منتظر پلتفرم تجاری باکت هست. انتظار می رود که با راه اندازی آن سرمایه گذاران جدیدی جذب شود که باعث شوند قیمت به سطح بعدی افزایش یابد.

همانطور که پیش می رود و بازار بالغ می شود گزارش های جعلی احتمالی هم دیده می شود. به عنوان مثال موردی که در صرافی رمزینه کره جنوبی رخ داد و ۲ تن از رهبران آن به حکم زندان محکوم شدند.

اگر بازارهای رمزینه پایین آورند، باعث افزایش حجم می شود. بیاید به نمودار ها نگاه کنیم ببینم یک روند افزایشی می توانیم برای ارزهای رمزینه پیدا کنیم یا نه؟

بیت کوین

BTC/USD

بیت کوین در چند روز گذشته بیشتر افزایشی بوده ولی همچنان مقاومت 4,255 دلار را دارد و در پایین هم به EMA20 محدود هست. هر دو میانگین متحرک و RSI در حالت افزایشی هستند که نشان دهنده بازار گاوی (افزایشی) می باشد. اگر در چند روز آینده خریداران بتوانند از این حد عبور کنند روند افزایشی حفظ می شود در غیر اینصورت باید سطح های 3,355 و 3,236 دلار رو به دقت مورد نظر قرار داد و در صورت عبور روند نزولی ادامه پیدا می کند.

اتریوم

ETH/USD

اتریوم یک مثلث صعودی کوچک درون یک الگوی مثلث بزرگتر صعودی تشکیل داده است. مثلث صعودی کوچکتر در معرض شکستن قرار می گیرد و بیش از 144.78 دلار بسته می شود. هدف طرح این شکست 163.68 دلار است، اما پیش بینی می کنیم که قیمت تا 167.32 دلار حرکت کند. در پایان نزدیک به 167.32 دلار، مثلث بزرگ تر صعودی خواهد داشت که یک هدف الگو را با 251.64 دلار داشته باشد. با این حال، شکستن SMA 50 روزه، مثلث کوچک صعودی را نامعتبر می سازد و باعث می شود کاهش یابد و قیمت اتریوم می تواند به 102.49 دلار برسد.

ریپل

XRP/USD

در ریپل به سختی میشه معاملات زیادی دید. اگر قیمت بتواند به 0.27795 دلار برسد. انتظار داریم حمایت قوی در این سطح، اما اگر این هم شکسته شود، حمایت بعدی برای توجه به روند نزولی، 0.24508 دلار است. از سوی دیگر، اگر ریپل از سطوح فعلی بیرون بیاید، می تواند تا 0.33108 دلار حرکت کند، که بالاتر از آن احتمال حمله به خط مقاومت کانال است. حرکتی در بالای کانال، یک تغییر روند را نشان می دهد و می تواند قیمت را به 0.40 دلار برساند.

لایت کوین

LTC/USD

در حال حاضر بین 56.910 دلار و خط مقاومت است. گاوها حمایت را پشت سر گذاشته اند اما قیمت بالاتری رو بدست نیاوردند. هر دو میانگین متحرک شیب دارند و RSI هنوز در منطقه مثبت است. این نشان می دهد که روند اصلی همچنان افزایشی است. اگر لایت کوین از سطح فعلی و قیمت بالاتر از 62.45 دلار بالاتر رود می تواند به 69.2790 دلار افزایش یابد.


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *