به زبان ساده، بیت کوین، اتریوم و پرفکت مانی چیست؟

شاید واژه بیت کوین به گوش شما خورده باشد و دوست دارید بدانید بیت کوین چیست و چه کاربردهایی دارد. بیت کوین (Bitcoin) یک ارز دیجیتال و مجازی در فضای اینترنت است که چند سالی است توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. اما بیت کوین از کجا می‌آید؟ آیا قانونی است؟ از کجا می‌توان بیت کوین خرید؟ چگونه می‌توان آن را به فروش رساند؟ این ارز دیجیتال در کجا قابل مصرف است؟ در ادامه به بررسی بیت کوین و برخی جزییات آن می‌پردازیم.

به زبان ساده، بیت کوین، یک ارز و پول دیجیتال و همچنین یک شبکه برای پرداخت‌های مستقیم و بدون واسطه است.

چیزی که بیت کوین را از دیگر پول‌های پیش از خود متمایز می‌کند، غیر متمرکز بودن آن است. غیرمتمرکز بودن یعنی اینکه هیچ‌کس نمی‌تواند به تنهایی کنترل شبکه را در دست داشته باشد و هیچ کس مالک اصلی آن نیست. هیچ بانک، موسسه، نهاد یا دولتی بیت کوین را کنترل نمی‌کند. در حقیقت کنترل بیت کوین به دست تمام کاربران آن است.

در روش‌های سنتی برای انتقال پول، شما نیاز اعتماد به واسطه‌ها و موسساتی مثل بانک دارید اما با بیت کوین می‌توانید بدون نیاز به اعتماد به هیچ موسسه و نهادی، به تمام جهان و به صورت مستقیم و همتا به همتا پول (بیت کوین) ارسال کنید.

بیت کوین روی یک پایگاه داده غیرمتمرکز به اسم بلاک چین فعالیت می کند. بلاک چین یک دفترچه یادداشت دیجیتال است که اطلاعات می‌توانند روی آن به صورت توزیع شده و غیرقابل تغییر، ثبت شوند. برای خرید بیت کوین ارزان قیمت می توانید به تبادل رمزینه مراجعه نمایید

اتریوم (Ethereum)،‌ ارز دیجیتال پلتفرم بزرگ بازار با هدف هوشمند سازی فرایندها و فضایی برای اجرا برنامه های غیرمتمرکز و خودکار، رسما در تاریخ ۳۰ جولای ۲۰۱۵ به سرپرستی جوان ۲۳ ساله روسی، ویتالیک بوترین معرفی شد. در ساده ترین جمله، اتریوم یک پلتفرم آزاد مبتنی بر فن آوری بلاک چین است که توسعه دهندگان را قادر می سازد تا برنامه های غیر متمرکز خود را روی آن پیاده سازی کنند.

آیا اتریوم شبیه بیت کوین است؟ هم بله هم نه. اتریوم هم مانند بیت کوین می تواند به عنوان ارز دسته بندی شود اما کاربردهای اتریوم بسیار متفاوت است. مانند بیت کوین، اتریوم هم یک بلاک چین توزیع شده عمومی است. اگر چه تفاوت های فنی زیادی بین این دو وجود دارد اما مهمترین تفاوت این دو اهداف و قابلیت هاست. بیت کوین یک برنامه کاربردی خاص از فناوری بلاک چین است. در واقع بیت کوین با هدف یک سیستم پرداخت جهانی، همتا به همتا و غیرمتمرکز ایجاد شده است. در حالی که بلاک چین بیت کوین برای پیگیری مالکیت پول دیجیتال (بیت کوین) استفاده می شود، بلاک چین اتریوم برای اجرای کد های برنامه نویسی برنامه های غیرمتمرکز طراحی شده است. برای خرید اتریوم ارزان قیمت می توانید به تبادل رمزینه مراجعه نمایید.

پرفکت مانی (Perfect Money) که به صورت کوتاه شده به شکل PM نوشته می شود، یک سیستم پرداخت الکترونیکی است که عملکرد آن مشابه ارز های لیبرتی ریزرو و پکونیکس می باشد ولی قابلیت های بیشتری را به مشتریانش ارائه می کند. این سیستم پرداخت در سال 2007 بنیان گذاری شد و یک شرکت ثبت شده در پاناما می باشد که البته مرکز آن در زوریخ سوئیس است. با استفاده از سیستم پرداخت پرفکت مانی، کاربر می تواند هر یک از انواع حساب های چند ارزی (دلار، یورو، طلا و…) را انتخاب کند. واریز پول به حساب پرفکت مانی بسیار ساده است و دارنده حساب می تواند از ووچر های الکترونیکی (e-Voucher) یا هر روش تایید شده دیگری برای افزایش موجودی حساب پرفکت مانی اقدام کند.

این سیستم پرداخت مزیت های زیادی دارد ولی مشکل آن این است که به دلیل جدید بودنش خیلی محبوب و شناخته شده، نیست. صادقانه تر این است که بسیاری از مردم در تصمیم گیری درباره اعتماد به چیز جدیدی که برق می زند، دو دل هستند.

به طور خلاصه برخی از ویژگی های مهمی که با استفاده از سیستم پرداخت پرفکت مانی از آن برخوردار خواهید شد، عبارتند از:

  • انتقال پرفکت مانی بین کاربران همین سیستم
  • دریافت تراکنش در پروژه های کاری مختلف در اینترنت (دریافت دستمزد در ازای انجام کار و…)
  • انجام پرداخت های عادی در سطح اینترنت (خرید از برخی وبسایت هایی که از این سیستم پشتیبانی می کنند)
  • نگهداری الکترونیکی پول و اعتبارات خود در مکانی امن و دریافت سود ماهیانه
  • پرداخت به ازای دریافت کالا یا خدمات در فروشگاه های اینترنتی
  • خرید آنلاین ارز بیت کوین، طلا، دلار و یورو

امنیت پرفکت مانی (Perfect Money)
این کمپانی از نظر امنیت تدابیر ویژگی ای در نظر گرفته که بتواند جلوی تراکنش و برداشت وجه غیر قانونی از طریق یک حساب قانونی را بگیرد. این تدابیر امنیت با معیار های امروزی امنیت کاملا مطابقت دارد و در عین امنیت بالا همچنین استفاده از این سیستم برای کاربران ساده است. این کمپانی در سه مرحله به چنین هدفی دست می یابد.

روش اول استفاده از سیستم امنیت بر اساس آدرس آی پی است. در زمان ثبت نام حساب کاربری پرفکت مانی، آدرس آی پی کاربر ثبت می شود و در این صورت اگر کاربر از یک آدرس آی پی دیگر بخواهد بعدا به حسابش دسترسی داشته باشد می بایست پین کد وارد کند.

دومین روش اگر تنظیم شده باشد، تایید هویت از طریق ارسال پیامک است. این روش کاری به یکسان یا جدید بودن آدرس آی پی ندارد و با هر بار ورود به حساب کاربری پیامکی برای شماره تلفن شما ارسال می شود که کد داخل پیامک را باید در وبسایت وارد کنید.

سومین روش استفاده از کارت کد است. در این روش وبسایت پرفکت مانی برای شما کارتی با چندین کد صادر می کند که هر بار که بخواهید تراکنشی انجام دهید باید یکی از کد های روی آن را استفاده کنید.

برای خرید پرفکت مانی ارزان قیمت می توانید به تبادل رمزینه مراجعه نمایید.

برای خرید و فروش بیت کوین، اتریوم، ریپل، پرفکت مانی، لایت کوین، دش و سایر ارزهای رمزینه به قیمت بسیار مناسب و با امنیت بالا می توانید به تبادل رمزینه مراجعه نمایید.

کلیه فعالیت های این مجموعه در حوزه پولهای الکترونیک و از محل درآمدهای قانونی برنامه نویسان و ارائه دهنده خدمات که هزینه انجام کار خود را به این طریق دریافت می کنند و همچنین مشتریان تبادل رمزینه می باشد. با استفاده از این سایت ایرانیان عزیز بدون انتقال ارز به خارج از کشور می توانند ارزهای حاصل از درآمد دیگر هموطنان را استفاده کنند.

  • خرید و فروش بیت کوین، اتریوم، ریپل و … در سریعترین زمان با بهترین هزینه
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته از طریق تلگرام
  • امنیت و سرعت در استفاده از خدمات
  • کانال اطلاع رسانی تبادل رمزینه برای اطلاع از تخفیف ها و اطلاعیه ها و جشنواره های فروش ارز دیجیتال

کافیست تنها یک بار به تبادل رمزینه مراجعه نمایید…


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *