یک استیبل کوین با پشتیبانی بیت کوین در بلوکچین Ethereum راه اندازی شد

یک توکن جدید با یک پیوند یک به یک با یک بیت کوین از حالا بر روی شبکه اتریوم قابل دسترسی می باشد


“Wrapped BTC” (WBTC)  (WBTC) رسما ERC-20 را تایید کرد که روز چهارشنبه است. این پروژه برای اولین بار در ماه اکتبر به عنوان یک طرح مشترک از طریق شروع مجدد مبادلات غیر متمرکز Kyber Network و پروتکل جمهوری، و نیز شرکت BitGo نگهداری رمزنگاری شد.

همانطور که در وب سایت پروژه بیان شده است، هدف WBTC این است که “نقدینگی بیشتری نسبت به اکوسیستم اتروم از جمله مبادلات غیر متمرکز و برنامه های مالی داشته باشیم”.

در آن زمان، کمپانی BitGo CED Benedict Chan WBTC را به عنوان “ثبات بیت کوین و انعطاف پذیری اتروم” توصیف کرد، و ویژگی جدید رمزگشایی را به یادداشتهای بانکی سنتی (همان نوعی که برای طلا یکبار قابل تمدید بود) قرار داد . او گفت که در حالی که بی نظیر در مقایسه با دلار آمریکا، بیکوتین مایع ترین و پایدارترین نوع کریستوگرام است.

در حال حاضر در CointMarketCap در بازار اطلاعات بازار سرچشمه ، از اوایل روز چهارشنبه گزارش شد 72.4214 WBTC در شبکه ethereum، کمی بیش از وعده داده شده با 72.4216 BTC (تقریبا $ 250،000) قفل شده در بازداشت در blockchain بیتکوین.

استفاده از تکنولوژی معروف به ” مبادلات اتمی ” برای تسهیل معاملات cryptocurrency در سراسر زنجیره، کاربران از طریق etherum می توانند درخواست WBTC را از “بازرگانان مجاز” پس از انجام اقدامات شناسایی AML / KYC ضروری برای مبارزه با پولشویی و دانستن مشتری خود (AML / KYC) درخواست دهند.

بازاریابی نقش مهمی در تبادل و انحلال علامت های جدید WBTC دارد. بازرگانان در مقاله سفیدپوست تکنولوژی به عنوان «نهاد یا حزبی که برچسب های بسته بندی شده به آن سوار می شود و از آن سوزانده می شوند، تعریف می شود.

طبق گفته تیم WBTC، در حال حاضر هشت بازرگان برای تسهیل تبدیل بین WBTC و BTC وجود دارد. اینها شامل: AirSwap، Dharma، ETHfinex، GOPAX، Kyber Network، Prycto، Ren و Set Protocol است.

چگونه کاربران WBTC را دریافت می کنند. حسن نیت ارائه میدهد از پروتکل کیبر.

معامله در مبادلات

علاوه بر این، تعدادی از بورس اوراق بهادار مبادلات قبلا قبلا بخشی از موجودی WBTC اولیه را تهیه کرده اند و قادر خواهند بود از عرضه مستقیم خود در سیستم عامل خود به طور مستقیم پشتیبانی کنند.

همچنین، چند برنامه کاربردی غیر متمرکز مالی، که به لحاظ مالی متمرکز شده اند، از جمله bZx، Compound و dYdX، امکان استفاده سریع از علامت جدید را خواهند داشت.

به همین ترتیب، علیرغم نگرانی بیان شده توسط خالق اتروم، ویتالیک بوترین، در توییتر بر اساس ماهیت متمرکز این سیستم مبادله نشانه ای، مطبوعات بیان می کند:

“طرح اساسی WBTC و تعهد مستمر همه اعضای به باز بودن، بلوک های ضروری برای یک چارچوب فرایند شفاف و ساختار حکومتی را تشکیل خواهند داد … WBTC با یک ابتکار عمل بنیادین محور باقی خواهد ماند.”

یک بیلیارد دلار پول ملی بانکی که اولین بانک ملی طلا در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا است، از طریق Wikimedia Commons منتشر شده است.

منبع: کوین دسک



برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *