تحلیل قیمتی اتریوم – در حال آماده سازی برای صعود

اخیرا ما شاهد حرکت صعودی خوبی از قیمت 114 دلاری اتریوم در برابر دلار آمریکا بودیم. جفت ارز ETH / USD سطح مقاومت 128 دلار و 130 دلار را شکست که سطح 130 دلار و میانگین متحرک ساده 100 ساعته قیمت بود. پس از آن قیمت بیش از 140 دلار قیمت رفت و سقف 146.95 دلار را تشکیل داد. سپس یک اصلاح نزولی زیر سطح 140 دلار تشکیل داد پس از آن فروشندگان توانستند قیمت را به پایین تر از سطح فیبو 23.6٪ حرکت که از کمترین 114 دلار به بیشترین 146 دلار بود بازگرداندند.

با این حال، این کاهش توسط حمایت 130 دلار و میانگین متحرک ساده 100 ساعته محافظت شد. علاوه بر این، سطح اصلاح فیبو 50٪ از آخرین حرکت به عنوان سطح حمایتی حمایت کرد. اگر یک شکست نزولی زیر میانگین 100 و سطح 130 دلار بوجود آید، می تواند کاهش بیشتری بوجود آید. در مقابل، مقاومت قوی در حدود 138 تا 140 دلار وجود دارد و همینطور خط روند نزولی کوتاه مدت با مقاومت 138 دلار در نمودار ساعتی ETH / USD وجود دارد. پس می بایست این ارز را به صورت دقیق دنبال کنیم تا ببینم کدام یک از سطوح را می تواند بشکند و به آن وارد شود.

Ethereum Price Analysis ETH Chart
ETH/USD 1H Chart

برگرفته از: نیوز BTC


برای خرید پرفکت مانی، خرید بیت کوین، خرید اتریوم، خرید لایت کوین و خرید ارزهای دیجیتال دیگر می توانید به سایت تبادل رمزینه مراجعه نمایید. شما می توانید با استفاده از خرید دلار اف بی اس در بروکر FBS (بروکر اف بی اس) اقدام به خرید و هم فروش (Trade) چهار ارز برتر در سریعترین زمان کنید. همچنین می توانید فروش بیت کوین، فروش پرفکت مانی، فروش وبمانی، فروش اتریوم، فروش لایت کوین خود را با بهترین نرخ در سایت انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته تبادل رمزینه همیشه در کنار شما هست. خوشحال می شویم پاسخگوی سوال های شما باشیم. برای اطلاع رسانی روزانه کانال تبادل رمزینه را دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *